MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
3x150...netjes hoor! Is dit je beste lift?

Ook al deadlift ik niet meer, 3x150 zou voor mij ook pittig zijn.
Deadliften ligt mij op het moment het beste ja. Denk dat 3x157,5-160kg op een goeie dag m'n max zou moeten zijn. M'n benen zijn vrij verrot van dat lopen op het moment dus had voor een veilige 3x150 gekozen. Voor m'n deload nog 175kg getrokken :)

Linkje:
 
Week 1 van de cut.
Tsja, niet echt een representatieve week gedraaid met meer dan 200.000 stappen en daardoor dus een enorme kcal verbranding. Wilde deze week graag eens proberen meer dan 200.000 stappen te zetten, dat is dus gelukt. Wel iets boven m'n 2800kcal per dag gegeten, want tsja, ik moest +-5u wandelen per dag om in 6 dagen die 200k stappen te behalen.
Vanaf vandaag ga ik mezelf gewoon strikt aan het plan gaan houden. Verlaag de kcal naar 2500, moet me wel lukken, zet de cardio in eerste instantie even op 2,5 uurtjes per week.
Ga ook drastisch minder wandelen als cardio maar ga dat gewoon als hobby 2-3x per week een uurtje doen, maar neem dit niet langer mee in mijn plan.
Deze week nog even kijken hoe het bevalt met nog 6 boterhammen (2 pindakaas - 4 appelstroop) als lunch, maar vermoed dat deze maaltijd snel plaats zal gaan maken voor iets dat beter vult.

Wel de 82.2 kg bereikt waarop ik hoopte deze week. Maarja, vanaf nu wil ik het wat gebalanceerder aan gaan pakken, aangezien met zo belachelijk veel beweging wordt zo'n cut, die naar verwachting toch wel 3 maanden gaat duren, binnen de kortste keren al gruwelijk afzien.

Kleine uitleg over de 11:25u cardio, die bouw ik dus op zoals in het rood omschreven staat. 30min wandelen = 10min cardio. Crosstrainer 1 min = 1min cardio. Fietsen 1 min = 1 min cardio. Zal dit ook iedere week in (F) en (C) noteren. Deze week bestaat die 11:25u cardio dus uit 2:30u (C) Crosstrainer en 25:15u (W) Wandelen. Dagje invallen op de bouw = -30min cardio tot op heden geen extra kcal op zo'n dag. Komende week wordt het doel voor die cardio dus 2:30 uurtjes :)

Macro's. Was ze dus net aan het bekijken, ik heb 3 verschillende dagen qua eten ze zijn zo:
Dag 1: E153 - K284 - V78 (2529)
Dag 2: E152 - K273 - V78 (2490)
Dag 3: E152 - K281 - V74 (2506)

Recap:
2022-07-03 19_11_51-Gewicht - Excel.png
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik voel mij echt een luie hond als ik dit lees man. Waar haal je al die energie vandaan voor al die stappen en cardio in een cut. :o

Vroeger kon ik ook wel extreem actief zijn en veel cardio doen, maar sinds ik de 30 voorbij ben hecht ik meer waarde aan een middagdutje.. :roflol:

Lekker bezig!
 
Ik voel mij echt een luie hond als ik dit lees man. Waar haal je al die energie vandaan voor al die stappen en cardio in een cut. :o

Vroeger kon ik ook wel extreem actief zijn en veel cardio doen, maar sinds ik de 30 voorbij ben hecht ik meer waarde aan een middagdutje.. :roflol:

Lekker bezig!
Haha als ik zo'n uitdaging bedenk voor mezelf dan loopt het altijd uit de hand. Cardio ligt mij ook wel redelijk goed en ik heb graag wat meer eten en dagelijks 30-60min cardio dan een auschwitz dieet zonder cardio. Dus het is ook wel een manier om te zorgen dat ik zo lang mogelijk weg kan blijven bij die 2000kcal. Moet wel heel eerlijk toegeven dat de 2 dagen waarop ik 40.000 stappen liep (woensdag & donderdag) de uren toch wel voornamelijk gevuld waren met de gedacht: "waarom dacht jij nou weer dat dit een goed idee was..."

Dit was gelukkig wel pas de 1e week van de cut, dan heb je nog goeie zin, veel energie (ook al had ik daarvoor 3 dagen watervast gedaan) en dan valt het alles mee. Vind het ook heerlijk nu, lekker kleurtje gepakt deze week, al die vieze bulk bloat is weg, m'n gezicht is weer wat smaller, geen dikke opgeblazen vingers meer... Helemaal top.
Heb vaker gecut, voor de TRT, op 1800-2000kcal en 9u cardio per week. Dus dit valt me nog alles mee. Ben heel erg benieuwd of het deze keer makkelijker zal gaan dan toen :)
 
PUSH! :flex:
Nog steeds fatty, maar beetje minder fatty, gaat benchen.
IMG_20220704_060052.jpg

IMG_20220704_060115.jpg

Schouder liefde:
IMG_20220704_060137.jpg

Notities:
- 45min crosstrainer na de training.
- Goeie training, voelde me fit, kracht zat goed, flink gas kunnen geven. Echt een geweldige training gedraaid, veel meer extra reps mee kunnen pakken dan ik ooit verwacht had, iedere +x onder de oefening zijn de hoeveelheid extra reps. Was een sterke ochtend. Geen idee waar deze mega progressie opeens vandaan komt... Maar helemaal gelukkig mee. Goeie start van de week zo!
Dance Dancing GIF by Soul Train
 
PUSH! :flex:
Nog steeds fatty, maar beetje minder fatty, gaat benchen.
Bekijk bijlage 561302
Bekijk bijlage 561303
Schouder liefde:
Bekijk bijlage 561304
Notities:
- 45min crosstrainer na de training.
- Goeie training, voelde me fit, kracht zat goed, flink gas kunnen geven. Echt een geweldige training gedraaid, veel meer extra reps mee kunnen pakken dan ik ooit verwacht had, iedere +x onder de oefening zijn de hoeveelheid extra reps. Was een sterke ochtend. Geen idee waar deze mega progressie opeens vandaan komt... Maar helemaal gelukkig mee. Goeie start van de week zo!
Dance Dancing GIF by Soul Train
Heerlijk zo'n trainingen!
 
LEGS! :flex:
Quadriceps, adductors, abductors & kuiten, bekt ook niet echt vlot hè.
IMG_20220705_053228.jpg

IMG_20220705_053245.jpg

Notities:
- Squats gingen niet lekker vandaag, denk dat ik een klein stapje terug ga doen, techniek even wat extra aandacht ga geven en daarop door ga bouwen. Wilde zo graag die 5x100 squatten dat ik wat dingetjes door de vingers heb gezien.
- 45min cardio na de training. 1:30u van de 2:30u zitten er alweer op.
- Kracht was prima, paar mooie PR's kunnen pakken. Mannn wat deed die 13x200 sled leg press pijn. Maar goeie training overall. Flinke pump in m'n reet en quads, voel met net Kim Kardashian vandaag.
- Zou helemaal nice zijn als ik m'n gewicht deze week onder de 81kg gedrukt krijg.
jimmy fallon gym GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat je die pistol squats doet. Technisch uitdagende oefening die je niet veel ziet op dit forum :)
 
Mooi dat je die pistol squats doet. Technisch uitdagende oefening die je niet veel ziet op dit forum :)
Doe hem ook wel maximaal cheatend hoor. Spier activatie is hetzelfde zonder dat je gruwelijk veel mobiliteit hoeft te hebben. Kan ze overigens wel op de vloer maar vind dit handiger na al 7 sets quads
IMG_20220705_090646.jpg
 
Van een verhoging is wel een idee, ja. Bij mij lukt het niet echt om het gestrekte been los van de vloer te houden, en ik heb echt wel een handje nodig aan het rek voor evenwicht (probeer daar geen enkele kracht mee te zetten trouwens) => of een schijfje van 5 als contragewicht, dat helpt ook......
 
Van een verhoging is wel een idee, ja. Bij mij lukt het niet echt om het gestrekte been los van de vloer te houden, en ik heb echt wel een handje nodig aan het rek voor evenwicht (probeer daar geen enkele kracht mee te zetten trouwens).
Doe zelf ook met hand tegen de muur. Maar dan alleen m'n knokkels, kun je niet echt goed sjoemelen. Ik kan hem opzich op de grond maar vind het zo'n gedoe om dat been van de vloer te houden en het balans element. Dus beide gooi ik eruit door ze op zo'n box te doen. Vooral doordat m'n benen dan al helemaal klaar zijn door de Squats en leg press. Maar probeer hem eens op die manier, vind het een hartstikke leuke oefening op zo'n box :)
 
Van een verhoging is wel een idee, ja. Bij mij lukt het niet echt om het gestrekte been los van de vloer te houden, en ik heb echt wel een handje nodig aan het rek voor evenwicht (probeer daar geen enkele kracht mee te zetten trouwens) => of een schijfje van 5 als contragewicht, dat helpt ook......
Merken jij en Ano_281122 wel dat het evenwicht beter wordt?

Toen ik een tijdje Single Leg RDL's deed had ik het idee dat met name de eerste set op zowel links als rechts steeds stabieler werd.
 
Merken jij en Ano_281122 wel dat het evenwicht beter wordt?

Toen ik een tijdje Single Leg RDL's deed had ik het idee dat met name de eerste set op zowel links als rechts steeds stabieler werd.
Zeker. Dat is ook met BSS, de eerste keren voel je je echt een incapabele josti omdat je non-stop omvalt. Balans leer je snel in dat soort oefeningen:)
 
Merken jij en Ano_281122 wel dat het evenwicht beter wordt?

Toen ik een tijdje Single Leg RDL's deed had ik het idee dat met name de eerste set op zowel links als rechts steeds stabieler werd.
Ja zeker, dat komt snel goed (of beter dan het was :p), ook met splitsquat.
Zeker. Dat is ook met BSS, de eerste keren voel je je echt een incapabele josti omdat je non-stop omvalt. Balans leer je snel in dat soort oefeningen:)
:thumb: (niets ten nadele van Josti leden hè, vaak heel lieve mensen :p)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven