MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty (2 bezoekers)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
PULL! :flex:
Fatty gaat weer deadliften.
IMG_20220806_060642.jpg

IMG_20220806_064442.jpg

Notities:
- Ik kan amper zitten, staan of lopen zoveel spierpijn heb ik in m'n reet/hamstrings van gisteren:roflol: Dit heb ik dus altijd.... Geen spierpijn in de bulk en constant veel spierpijn gedurende de cut. Begin helaas ook licht wat achteruitgang te zien op de meeste pull oefeningen.
- 3x162,5 deadlift. Echt heel erg blij mee! Daarna was ik eigenlijk wel uit gehiphinged. Dus maar wat smith RDL's gedaan.
- Goed geslapen, lekker gedeadlift, goeie pump, MMC was goed vandaag. Gewoon weer prima training.
Geniet van je weekend! :kiss:
Beast Mode Gym GIF by The World's Strongest Man
 
PULL! :flex:
Fatty gaat weer deadliften.
Bekijk bijlage 564388
Bekijk bijlage 564389
Notities:
- Ik kan amper zitten, staan of lopen zoveel spierpijn heb ik in m'n reet/hamstrings van gisteren:roflol: Dit heb ik dus altijd.... Geen spierpijn in de bulk en constant veel spierpijn gedurende de cut. Begin helaas ook licht wat achteruitgang te zien op de meeste pull oefeningen.
- 3x162,5 deadlift. Echt heel erg blij mee! Daarna was ik eigenlijk wel uit gehiphinged. Dus maar wat smith RDL's gedaan.
- Goed geslapen, lekker gedeadlift, goeie pump, MMC was goed vandaag. Gewoon weer prima training.
Geniet van je weekend! :kiss:
Beast Mode Gym GIF by The World's Strongest Man's Strongest Man
Dikke deadlifts dikke! Op naar de 200.
 
Begint dikke quads en upper traps te krijgen man 💪💪 lekker bezig!
 
PULL! :flex:
Fatty gaat weer deadliften.
Bekijk bijlage 564388
Bekijk bijlage 564389
Notities:
- Ik kan amper zitten, staan of lopen zoveel spierpijn heb ik in m'n reet/hamstrings van gisteren:roflol: Dit heb ik dus altijd.... Geen spierpijn in de bulk en constant veel spierpijn gedurende de cut. Begin helaas ook licht wat achteruitgang te zien op de meeste pull oefeningen.
- 3x162,5 deadlift. Echt heel erg blij mee! Daarna was ik eigenlijk wel uit gehiphinged. Dus maar wat smith RDL's gedaan.
- Goed geslapen, lekker gedeadlift, goeie pump, MMC was goed vandaag. Gewoon weer prima training.
Geniet van je weekend! :kiss:
Beast Mode Gym GIF by The World's Strongest Man's Strongest Man
Oh zag dat filmpje niet. Kan wel zien dat je alles geeft haha nice.
 
PULL! :flex:
Fatty gaat weer deadliften.
Bekijk bijlage 564388
Bekijk bijlage 564389
Notities:
- Ik kan amper zitten, staan of lopen zoveel spierpijn heb ik in m'n reet/hamstrings van gisteren:roflol: Dit heb ik dus altijd.... Geen spierpijn in de bulk en constant veel spierpijn gedurende de cut. Begin helaas ook licht wat achteruitgang te zien op de meeste pull oefeningen.
- 3x162,5 deadlift. Echt heel erg blij mee! Daarna was ik eigenlijk wel uit gehiphinged. Dus maar wat smith RDL's gedaan.
- Goed geslapen, lekker gedeadlift, goeie pump, MMC was goed vandaag. Gewoon weer prima training.
Geniet van je weekend! :kiss:
Beast Mode Gym GIF by The World's Strongest Man's Strongest Man
Sterke deads!

Wat is het kantelpunt dat jij krachtverlies merkt? Is dat een percentage, een bepaald defecit?
 
Sterke deads!

Wat is het kantelpunt dat jij krachtverlies merkt? Is dat een percentage, een bepaald defecit?
Bedankt man!

Geen flauw idee. Ik merkte dat alleen al 5kg bloat dumpen de eerste 2 weken me enorm deed inleveren op de bench, daarna volgde de BB back squat ook best vlot. De enige van die 3 compounds die nog vergelijkbaar is qua kracht is de Deadlift. 3x160-162,5 is al tijden redelijk mijn piek. Je merkt dat liften in zekere zin ook gewoon 'massa verplaatst massa' is.
Wat bedoel je verder met een percentage?

Mijn deficit qua kcal is niet echt heel erg drastisch dat ik denk dat het daaraan ligt. Ik heb zelf vooral het idee dat per kilo die je afvalt je ook gewoon minder te vertellen hebt op bepaalde lifts.
 
Bedankt man!

Geen flauw idee. Ik merkte dat alleen al 5kg bloat dumpen de eerste 2 weken me enorm deed inleveren op de bench, daarna volgde de BB back squat ook best vlot. De enige van die 3 compounds die nog vergelijkbaar is qua kracht is de Deadlift. 3x160-162,5 is al tijden redelijk mijn piek. Je merkt dat liften in zekere zin ook gewoon 'massa verplaatst massa' is.
Wat bedoel je verder met een percentage?

Mijn deficit qua kcal is niet echt heel erg drastisch dat ik denk dat het daaraan ligt. Ik heb zelf vooral het idee dat per kilo die je afvalt je ook gewoon minder te vertellen hebt op bepaalde lifts.
Met percentage dacht ik aan een bepaald VP, vaak wordt gezegd dat ongeveer rond 12% je minder sterk bent en/of minder volume aankan.

Massa verplaatst massa is ook zoiets.
 
Met percentage dacht ik aan een bepaald VP, vaak wordt gezegd dat ongeveer rond 12% je minder sterk bent en/of minder volume aankan.

Massa verplaatst massa is ook zoiets.
Ben niet zo goed in vetpercentages inschatten. Maar een procent of 20 zit er vast nog wel op. Vooral op push merkte ik de eerste 10kg minder lichaamsgewicht echt meteen. Lijkt nu wel lichtjes te stabiliseren gelukkig:)
 
Laatste training van de week vanochtend gehad. Net de laatste stappen van de week behaald. Morgen is de bank de hele dag van mij.

M'n poten zijn ook wel echt klaar. Heb ook zoveel spierpijn in m'n benen en reet dat troplopen amper lukt, de wc is een ramp zelfs op een stoel gaan zitten doet zeer 🤣
IMG_20220806_140212.jpg
 
Ano_281122 haha ik fietste vandaag door de stad. En dacht ik dat ik jou zag. Maar dat was dus iemand die sprekend op jou lijkt. Aangezien ik dat filmpje vanochtend keek ofzo
 
Ano_281122 haha ik fietste vandaag door de stad. En dacht ik dat ik jou zag. Maar dat was dus iemand die sprekend op jou lijkt. Aangezien ik dat filmpje vanochtend keek ofzo
Welke stad? Ben wel in de stad geweest namelijk :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven