Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
PUSH! :flexing:
Fatty doet freestyle pecs trainen.
IMG_20220808_150717.jpg

IMG_20220808_150738.jpg

Notities:
- Deze week even geen wandelingen en rare stappen doelen. Al 5 dagen belachelijk veel spierpijn, slaap 10-11u per nacht en alles doet pijn. Dus even een week +-10.000 stappen per dag+ 2500kcal om te kijken of ik wat beter kan herstellen. Kan nog steeds maar amper zitten van m'n halve leg day van vrijdag.
- Vanochtend super kut uit bed gekomen dus had de training verplaatst naar morgen. Toch vandaag even gegaan... Sterves druk, teveel kindjes, zomaar wat aan het freestylen gegaan aangezien m'n normale schema nooit zou lukken omdat alles bezet is.
Curb Your Enthusiasm Ok GIF
 
Merk je trouwens veel verschil in spiermassa aankomen nu je meerdere herhalingen doet? Zie ook vaak dat je backoff setjes toepast :thumbup:
Aantal maandjes terug deed je veel minder herhalingen, dus vroeg me af wat je ervaringen zijn in de uitwerking op je fysiek
 
Okay ik ben vandaag lui, want feesje gehad dit weekend. Maar nu moet ik echt ff een sportje plegen. Hoe komt t dat je voor basic fit kiest en niet iets meer hardcore barbell georiënteerd? Ben best benieuwd eigenlijk :). Of kun je daar ook prima door het plafond gaan met vrije gewichten enzo als je wil?
Die vraag kan ik beter hier stellen denk ik...
 
Die vraag kan ik beter hier stellen denk ik...
Ik heb gekozen voor BF om 2 redenen:
1- Voordat de BF 24/7 open was sportte ik bij een andere 24/7 gym, die was 20min fietsen, personeel was fucking onvriendelijk, enorme kut sfeer in die gym en het materiaal was schaars en crap. Ik sport gemiddeld rond 04:00u, dus zul je altijd een 24/7 gym nodig hebben omdat er tegen die tijd niks anders open is.
2- Deze BF zit 2min fietsen van mijn huis af, is groot, veel materiaal, DB's tot 50kg en qua barbells en powerracks meer dan genoeg opties. Normaal als ik er om 04:00u ben zijn we met +-3 mensen. Dus dan is die gym meer dan prima.

Het is dus onder de streep praktisch de enige gym die ik kan kiezen. Ik ben wel van plan, dat als ik vaker op meer gangbare tijden ga trainen, dat ik gewoon wat dagkaartjes ga kopen bij mooiere gyms hier in de buurt, aangezien op zo'n dag als vandaag is de BF gewoon eigenlijk helemaal kut.
 
Merk je trouwens veel verschil in spiermassa aankomen nu je meerdere herhalingen doet? Zie ook vaak dat je backoff setjes toepast :thumbup:
Aantal maandjes terug deed je veel minder herhalingen, dus vroeg me af wat je ervaringen zijn in de uitwerking op je fysiek
Ben meer herhalingen gaan doen omdat dat constant 2-3-4 reps doen me allemaal pijntjes oppeverde. Qua spiermassa komt er ook niet echt iets bij op het moment aangezien de cut ook alweer 6 weken bezig is. Eigenlijk doe ik qua rep ranges zomaar wat op het moment. Ik probeer iedere training de spiergroep die ik ga trainen een goede stimulans te geven en dat is het eigenlijk wel.

Laatste tijd bevalt 1 zware set + 2 sets met wat meer reps me best goed. Dus doe nu dat format veel. Alleen deadliften doe ik nog graag wekelijks in de 2-5 rep range.
 
Ben meer herhalingen gaan doen omdat dat constant 2-3-4 reps doen me allemaal pijntjes oppeverde. Qua spiermassa komt er ook niet echt iets bij op het moment aangezien de cut ook alweer 6 weken bezig is. Eigenlijk doe ik qua rep ranges zomaar wat op het moment. Ik probeer iedere training de spiergroep die ik ga trainen een goede stimulans te geven en dat is het eigenlijk wel.

Laatste tijd bevalt 1 zware set + 2 sets met wat meer reps me best goed. Dus doe nu dat format veel. Alleen deadliften doe ik nog graag wekelijks in de 2-5 rep range.
Goeie trial en error dus en uiteindelijk wat voor jou het beste werkt. Lekker bezig :thumbup:
 
Goeie trial en error dus en uiteindelijk wat voor jou het beste werkt. Lekker bezig :thumbup:
Vorige week tijdens het deadliften wel benaderd door iemand die vroeg of ik zin had om in de nabije toekomst mee te doen aan wat amateur powerlifting. Wat me echt geweldig lijkt.

Dus ik hou deze manier van trainen aan tot het einde van m'n cut en ga daarna grote kans een fase maximaal focussen op de grote 3. Heb ik mooi nog wat maanden om me te verdiepen in powerlifting programmeren en dergelijke.
 
Vorige week tijdens het deadliften wel benaderd door iemand die vroeg of ik zin had om in de nabije toekomst mee te doen aan wat amateur powerlifting. Wat me echt geweldig lijkt.
Oh dat is wel erg gaaf inderdaad, dus er lopen ook scouts rond in de basic fit ;-) wel mooi doel om voor te gaan trainen
 
Vorige week tijdens het deadliften wel benaderd door iemand die vroeg of ik zin had om in de nabije toekomst mee te doen aan wat amateur powerlifting. Wat me echt geweldig lijkt.

Dus ik hou deze manier van trainen aan tot het einde van m'n cut en ga daarna grote kans een fase maximaal focussen op de grote 3. Heb ik mooi nog wat maanden om me te verdiepen in powerlifting programmeren en dergelijke.
Stop maar met cutten dan, permabulk als een echte powurlifter.
 
Besloten per direct een deload weekje te starten.
Heb constant zo belachelijk veel spierpijn die ook gewoon +-5 dagen blijft hangen, kracht is ook maar meh, voel me continu moe, slaap ook veel meer dan ik gewend ben van mezelf (slaap nu gemiddeld zo'n 9-10u per nacht waar ik er normaal maar 7 nodig heb), her en der wat bloedsuiker crashes gehad de laatste dagen, heb geen zin om te trainen als ik wakker wordt, veel van die kleine pijntjes en 10k stappen zetten per dag is me al bijna teveel gevraagd op 't moment.

Had eigenlijk over 3 weken pas deload staan, maar ik vind het voor nu even mooi geweest. Dus ik ga even tot maandag/dinsdag niet trainen + geen stappendoel of cardio plannen deze week. Normaal heb ik zo eens per 10 weken een deload nodig, deze keer al na 6, dus ga de komende dagen eens gebruiken om een plan te bouwen waar ik me in kan vinden qua kcal/beweging die ervoor zorgt dat mijn fysieke belasting niet zo belachelijk hoog oploopt in no-time.
 
Goed dat je naar je lichaam luistert en op zoek gaat naar een beter passend schema qua fysieke inspanning 👌 denk iig, als tip, niet alles zo extreem (vb stappen)
 
dan is een deload wel een goede keus, vaak wordt je er ook nog sterker door
 
Goed dat je naar je lichaam luistert en op zoek gaat naar een beter passend schema qua fysieke inspanning 👌 denk iig, als tip, niet alles zo extreem (vb stappen)
Hahah, dat was mijn conclusie ook al... Balans blijft een beetje een zoektocht, iedere keer weer.
Neig er nu naar om volgende week te gaan voor:
Push - Pull - Rust - Legs - Push - Rust - Pull etc.
2x30min fietsen + 1x30min hardlopen = 90min cardio
10.000 stappen per dag.
2500kcal per dag.

En dan dat wandelen, hoe heerlijk ik het ook vond de laatste tijd, naar bijvoorbeeld 1x per week een lekker eindje door de stad gaan slenteren ipv iedere dag.
 
Laatst bewerkt:
is ook enthousiasme uiteraard en de spirit om er vol voor te gaan. Weet natuurlijk dat je de meeste mensen niet bent, maar zoveel als je traint alleen al doen de meeste mensen niet en zoveel stappen zetten alleen al doen de meeste mensen niet en jij doet het beiden 👌 maar dat wist je natuurlijk al ;) rem erop is lastig als je zo enthousiast overal in gaat, maar voor je herstel wel beter lijkt me
 
is ook enthousiasme uiteraard en de spirit om er vol voor te gaan. Weet natuurlijk dat je de meeste mensen niet bent, maar zoveel als je traint alleen al doen de meeste mensen niet en zoveel stappen zetten alleen al doen de meeste mensen niet en jij doet het beiden 👌 maar dat wist je natuurlijk al ;) rem erop is lastig als je zo enthousiast overal in gaat, maar voor je herstel wel beter lijkt me
Precies. Ik moet dat competetieve dingetje met mezelf echt wat meer leren beteugelen. Er is altijd wel iets waar ik een wedstrijd van maak :roflol:
Als het niet de weegschaal is, dan zijn het stappen, dan weer fietsen, dan weer hardlopen... Zo iedere keer iets.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven