Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe heb je het gefixed sportstape or andere magie?
Was wel voor de zekerheid zo gegaan:
IMG20220924082443.jpg

Maar was niet nodig. Amper wrijving gehad op m'n schenen. Nu was het meer een beetje op m'n quads maarja daar valt weinig aan te doen en het was lang niet zo erg als voorheen.

Eerste set met tape, sokken en lange broek gedaan. Daarna de lange broek uit. Volgende week ook geen tape, alleen de sokken.
 
Fuck die straps marty
Zonder die knurling met regular grip hou ik dat ding nooit voor 4 reps vast, laat staan 7. Mijn grip is altijd kut geweest en zelfs als ik die maanden lang 2x per week train komt ie niet veel verder dan 4x120kg (met knurling)
 
Zonder die knurling met regular grip hou ik dat ding nooit voor 4 reps vast, laat staan 7. Mijn grip is altijd kut geweest en zelfs als ik die maanden lang 2x per week train komt ie niet veel verder dan 4x120kg (met knurling)
Zag het net ja dat je op het gladde stuk greep. nog niet helemaal wakker denk ik
 
Zonder die knurling met regular grip hou ik dat ding nooit voor 4 reps vast, laat staan 7. Mijn grip is altijd kut geweest en zelfs als ik die maanden lang 2x per week train komt ie niet veel verder dan 4x120kg (met knurling)
Gewoon blijven trainen, je grip wordt wel beter. Ook goed knijpen in de stang. evt. CoC grippers gaat gebruiken om knijpkracht te versterken. Upright-Rows etc.
 
Gewoon blijven trainen, je grip wordt wel beter. Ook goed knijpen in de stang. evt. CoC grippers gaat gebruiken om knijpkracht te versterken.
Precies! Doe nu ook 2x in de week kettlebell farmerwalk5x zo lang mogelijk met 24kg per hand.
Heb zo'n grip trainer thuis, doe mijn rug oefeningen en deadlifts ook altijd zo veel mogelijk sets zonder straps totdat ik merk dat m'n grip het op begint te geven.

Het is vooral mijn linkerhand, die geeft op ver voordat mijn rechterhand het ook maar enigszins uitdagend begint te vinden.
Geen idee of dat persoonlijk is, maar het trainen van een betere grip gaat bij mij echt tergend langzaam.
 
Precies! Doe nu ook 2x in de week kettlebell farmerwalk5x zo lang mogelijk met 24kg per hand.
Heb zo'n grip trainer thuis, doe mijn rug oefeningen en deadlifts ook altijd zo veel mogelijk sets zonder straps totdat ik merk dat m'n grip het op begint te geven.

Het is vooral mijn linkerhand, die geeft op ver voordat mijn rechterhand het ook maar enigszins uitdagend begint te vinden.
Geen idee of dat persoonlijk is, maar het trainen van een betere grip gaat bij mij echt tergend langzaam.
Rechter hand heb je natuurlijk meer gebruikt in je tiener jaren
 
Hobbyen.
Schouder testen.
- Incline DB chest press + standing db shoulder press 4x15x12kg
- Lat pulldown 3x12x55kg
- Wide grip cable row 3x12x40kg
- Chest press machine 1,5 reppers 3x12x40kg:fire:
- Cable lateral raise 3x15x5kg
- Triceps pushdown 3x12x20kg
- Incline hammer curls 3x15x10kg

Geen pijn ervaren, hopelijk is het morgen nog zo en dan volgende week PR DB benchen met 14kg per hand :eek: Vooral gefocust op trage gecontroleerde reps en zoveel mogelijk TUT deze training en nog best een forse pump kunnen pakken. Het einde van m'n blessure lijkt er aan te komen :D

Nog maar een paar oefeningen die ik zelfs met het laagste gewicht niet pijnvrij kan... Alle vormen van flys.
 
Aan één kant neem ik aan?
Klopt alleen links doet zeer. Chest flys gingen een paar reps op 7,5kg (normaal doe ik 12,5). Rear delt flys gaan nog niet misschien, zelfs niet met 1,25kg aan de kabel, zelfs het starten van de beweging naar buiten gaat niet zonder flinke pijnscheuten.

Had ook nog cable crossovers geprobeerd die je dan start als een cable chest press, die ging opzich wel prima. Maarja dan kom je met je handen ook lang niet zo ver buiten je schouderlijn.
Dus een cable chest press waarbij je eindigt met je armen gekruisd voor maximale adductie/contractie van je pecs.
 
Doe nog maar even voorzichtig met die schouder.
 
Doe nog maar even voorzichtig met die schouder.
Doe ik zeker, mag nu heel voorzichtig opbouwen van de fysio. Vandaag wat licht gekloot met een chest press machine en een DB chest press.
Morgen eens kijken hoe ie voelt, tijdens/na de training tot dusver er geen last van gehad. En dan de fysio even appen of het volgende training meer sets, reps of meer gewicht wordt.

Ga het op m'n gemak doen, aangezien we ondertussen goed 6 weken verder zijn en heb het gevoel dat enigszins uitdagend borst trainen er de komende 4 weken echt nog niet in gaat zitten :(
 
De KAS single arm fly al geprobeerd? Hielp bij mij in ieder geval
 
De KAS single arm fly al geprobeerd? Hielp bij mij in ieder geval
Behalve een KAS hip thrust heb ik nog nooit van een andere KAS oefening gehoord. Chest fly is de concentrische fase het probleem ook niet. Het is de excentrische fase die de pijn geeft.

In het geval van de hip thrust is het gewoon een fancy benaming voor alleen de bovenste helft van de beweging doen. Dus bij een fly is het hetzelfde idee?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven