AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty (2 bezoekers)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekker rustig daar
Behalve de vrije fitness zijn er in de middag geen lessen. Is een sportschool die vooral groepslessen doet in CrossFit en vechtsporten.
 
Jezus.... als je daarbinnen enkele tandartsenstoelen, tangen en soldeerbouten zou aantreffen zou ik er niet verbaasd over zijn :roflol:
 
Jezus.... als je daarbinnen enkele tandartsenstoelen, tangen en soldeerbouten zou aantreffen zou ik er niet verbaasd over zijn :roflol:
Kan ik mooi 3-4x per week gaan trainen met m'n fysiotherapeut :D
 
Fatty gaat vechten :roflol:
Screenshot_2022-09-26-16-57-00-91_b7759cb0eb738a3aa15891093ef4ebcc.jpg
 
Behalve een KAS hip thrust heb ik nog nooit van een andere KAS oefening gehoord. Chest fly is de concentrische fase het probleem ook niet. Het is de excentrische fase die de pijn geeft.

In het geval van de hip thrust is het gewoon een fancy benaming voor alleen de bovenste helft van de beweging doen. Dus bij een fly is het hetzelfde idee?
KAS hip thrust is meer een glute bridge naar mijn idee. Maar inderdaad een fancy benaming.

Dit is het idee. Heet een press around schijnbaar .

 
KAS hip thrust is meer een glute bridge naar mijn idee. Maar inderdaad een fancy benaming.

Dit is het idee. Heet een press around schijnbaar .

Wat een fancy gedoe. Nergens voor nodig, stick to the basics.
 
KAS hip thrust is meer een glute bridge naar mijn idee. Maar inderdaad een fancy benaming.

Dit is het idee. Heet een press around schijnbaar .

Aah zo, noem die oefening zelf altijd een unilaterale cable crossover. Is exact dezelfde beweging :)
Alleen is deze met de cable low en doe ik hem normaal iets boven schouder hoogte.
 
Wat een fancy gedoe. Nergens voor nodig, stick to the basics.
Deel je mening vokomen, niet teveel een circusact willen maken van je training.
Heb wat presses die m'n schouder kan doen op het moment, wijde flys niet. Dus kan m'n pecs opzich prima stimuleren :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
MT is leuk, maar Oly Lifting is liefde!
Heb een abonnement afgesloten waarbij ik dit allemaal kan doen:
- 3x CrossFit WODs per week (specifieke Gymnastics WODs of normale wods + competitie trainingen) (met Instructeur)
- Onbeperkt Olympic Weightlifting/Strongman (met Instructeur)
- Onbeperkt Vechtsporten (krav maga, muay thai, boksen en BJJ + open mat) (met Instructeur)
- Open Gym

Het enige waar ik geen gebruik van kan maken is de 3 vierkante meter waar een paar kleine normale sportschool apparaten staan. Maar als ik keek hoe druk het vanmiddag daar was geloof ik er eigenlijk niet zoveel van dat iemand er iets van zegt als je even een lat pulldown of cable machine pakt.
 
Heb een abonnement afgesloten waarbij ik dit allemaal kan doen:
- 3x CrossFit WODs per week (specifieke Gymnastics WODs of normale wods + competitie trainingen) (met Instructeur)
- Onbeperkt Olympic Weightlifting/Strongman (met Instructeur)
- Open Gym

- Onbeperkt Vechtsporten (krav maga, muay thai, boksen en BJJ + open mat) (met Instructeur)
Als je probeert mij opgewonden te krijgen ben je aardig succesvol!
 
Fatty gaat eens snel aan de gang met wat bonus conditie opbouwen zodat ie zaterdag met Thai Boksen niet gaat kotsen.

Hardlopen.
5min 10,5kmh. 2,5min 13kmh. Intervallen. 8.5km.
Max hartslag 191 :roflol:
 
Misschien heb ik het ergens gemist ;) maar wat gaat je doel voor de komende tijd zijn? Of eerst hopen dat je schouder weer goed is?
 
Misschien heb ik het ergens gemist ;) maar wat gaat je doel voor de komende tijd zijn? Of eerst hopen dat je schouder weer goed is?
Heb besloten omdat die schouder maar blijft kutten, dit de 3e keer alweer is dat ik hem voor maanden geblesseerd heb + ik dat met m'n nieuwe werk mezelf niet echt kan permitteren, dat ik ga experimenteren met andere bewegingsvormen om te kijken of die me minder blesseren.

Dus ga komende 7 dagen 1 gymnastics wod, 1 standaard wod, 1 olympic weightlifting en 1x Thai boksen proberen. Wilde sowieso al langer graag wat meer variatie dan "setje-5min rust- volgend setje", vechtsport lijkt me al jaren geweldig om te doen. Dus ga daar eens mee experimenteren :)
 
Boksen en schouderblessure gaan altijd goed samen.
 
Boksen en schouderblessure gaan altijd goed samen.
Krachtsport verneukt hem ook steeds ;) En ga alle 4 die trainingen met m'n fysio doen.

Hij doet nu al 2 weken geen pijn meer, dus ga ik nu liever zoeken naar vormen van trainen die m'n rotator cuff niet steeds verneuken. Als ik nu weer rustig die borst oefeningen op ga bouwen bereik ik dit punt binnen 9 maanden toch weer.
 
Kan me voorstellen dat je wat gaat experimenten 👌🏼 fijndat je dat samen met je therapeut kunt doen. Rustig aan met boxen inderdaad 😉
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven