AndroidHealthClinic

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe staat het met de fysieke gesteldheid Edje-trek-de-hele-dag-aan-me-pret-kroketje??
 
Met de fysieke gesteldheid staat het goed :). Dank voor de interesse.
 
Ban die vent anders, als het zo moet.
 
maniac zei:


Trainen begint weer te komen. De KG's komen weer terug op zowel de stangen als mijn fysiek! Neem nu wat meer rust en dat is te merken.
 
D. zei:
Ban die vent anders, als het zo moet.


Hey omdat wij nu een coïtus-relatie hebben en jij het vrouwtje bent betekend nog niet dat je mij op het internet wel mag domineren.
 
Update---> Sinds ik een pauze heb ingelast in mijn log is mijn liefdesleven er kleurrijk op vooruit gegaan. Ik zuip en vreet maar aan en train niet echt veel maar dat komt wel weer.

Ik ben echt heel de dag geil en denk maar aan 1 ding. Hoe is het met mijn fans?
 
Ow beter, ja ik merk eigenlijk wel hetzelfde ja, ik ben ook heel de dag geil, en denk eigenlijk alleen maar aan jou
 
MWB zijn log is verderop kerel. Deze is aangemaakt door een 100% hetero. Ciao!
 
WTF heb ik net weer weggezet :( Even minderen in de alcohol consumptie ???

cheers.gif


ontopic: ga nog wel als een hetero trainen dan ?
 
Ik ga weer terug serieus beginnen. Mijn voeding komt langzaam weer op orde. Trainingen zien er ongeveer als volgt uit;

Dag 1 (licht) Squaten en nevenoefeningen hams.
Dag 2 (licht) Benchpress en rows en nevenoefeningen voor de tri's
Dag 3 (medium) Squaten en nevenoefeningen hams
Dag 4 (medium) Benchpress en rows en nevenoefeningen voor de tri's
Dag 5 Rust
Dag 6 (zwaar) Squaten en nevenoefeningen hams.
Dag 7 (zwaar) benchpress en rows en nevenoefeningen voor de tri's.

Oefeningen als bb-curl, shrugs, powerclean etc. worden ook gedaan. Deadlift zet ik nu op een laag pitje maar zal +- 1x per week gedaan worden.
 
Ach man, als het zo moet heeft het toch geen zin meer. Houd de eer aan je zelf en stop gewoon met trainen.
 
Owja op de squatdagen doe ik ook pushpress en highpulls.
 
Back
Naar boven