AndroidHealthClinic

Trainingslog

Bezoekers in dit topic

gaat lekker zo te lezen!
toppie man
 
Goeie training! Maar heb je gripproblemen, je verhouding deadlift rack pulls is zo raar ???
 
MonsterStrength zei:
Goeie training! Maar heb je gripproblemen, je verhouding deadlift rack pulls is zo raar ???


Hoe bedoel je? Moet de rackpull zwaarder? Ze waren overigens op kniehoogte.
 
Ja dat je rack pulls niet zoveel zwaarder zijn dan je gewone deadlifts, terwijl de ROM zo wel gehalveerd word. Maar er zijn er hier meer op het forum die zo'n verhouding hebben, GHL ook dacht ik
 
Ze waren zwaar, ik zal volgende training eens kijken of ik kan verzwaren. Een 10KG erbij moet wel lukken denk ik, wel voor minder reps.
 
Nee dat bedoel ik niet, maar bv jij deadlift paar keer 150 en, doet dan sets met 170 rack pulls. Ik Deadlift 270 maar doe wle 310 rack pulls. Mijn verschil is veel groter terwijl de gewichten op zelf ook groter zijn snap je
 
MonsterStrength zei:
Nee dat bedoel ik niet, maar bv jij deadlift paar keer 150 en, doet dan sets met 170 rack pulls. Ik Deadlift 270 maar doe wle 310 rack pulls. Mijn verschil is veel groter terwijl de gewichten op zelf ook groter zijn snap je

Eduard: Rack/DL verhouding = 170/150 = 1.133
Dries: Rack/DL verhouding = 310/270 = 1.148

Verschilt verhoudingsgewijs toch bijna niks?
 
ja maar kun je niet procentueel vergelijken imo. Bij grotere gewichten zou het percentage dus lager moeten zijn, terwijl het van mij nog groter is ;)
 
eduardjanssen zei:
Lowerbody

backsquat
4x90, 4x100, 4x130, 15sec rust 2x130, 4x150, 6x130

Kwartsquat op pin 3sec
4x160, 4x180, 3x200

Deadlift
6x100, 4x130, 6x150, 3x150

Rackpull op pin3sec
5x170

Frontsquat
2x15x50

sooow. going nice :thumbs:

@ MS: dit is toch iemand anders log?. Patsen met je stats moet je in je eigen hokkie doen. foei! ;) :D
 
MonsterStrength zei:
Nee dat bedoel ik niet, maar bv jij deadlift paar keer 150 en, doet dan sets met 170 rack pulls. Ik Deadlift 270 maar doe wle 310 rack pulls. Mijn verschil is veel groter terwijl de gewichten op zelf ook groter zijn snap je


Nu ben ik je kwijt :D. Jouw verschil is groter terijl de gewichten ook groter zijn? Wat zou ik volgens jouw moeten racken dan?
 
Pff klojo's :D

Serieus, ik had toch wel zo'n 200+ verwacht. Maar zal wel weer ik zijn die zo raar is :D
 
MonsterStrength zei:
Pff klojo's :D

Serieus, ik had toch wel zo'n 200+ verwacht. Maar zal wel weer ik zijn die zo raar is :D


Geef me even de tijd :).
 
Overigens heb ik een vraag. Ik ben ongeveer 5 a 6 maanden geleden begonnen om zo'n 6 tot 8 sets lage reps squats te doen. In die tijd zijn ze 5 a 6cm gegroeit. Zou dit nou ook werken bij DL, schouderpresses en benchpress? Ook (vooral) qua kracht?

Op dit moment doe ik zo'n 3 werksets met die oefeningen.
 
:D zoiets dacht ik al alleen zit ik dan met de totale trainingsduur. Misschien dat ik de rusttijden wat korter houd dan.
 
Tja moet je er voor over hebben, ik train soms ook wel redelijk lang, 2.5 uur soms :)
 
:eek: en ik maar denken dat de trainingen binnen een uur gehouden moeten worden. Hoe zit het dan met cortisol? Dit breekt spieren af dus ook je kracht.
 
Back
Naar boven