MuscleMeat

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

goed bezig!

en natuurlijk feli met je PR's! :thumbs:
 
waren ze zwaar voor je die fullsquats? want ik zie dat het ongeveer 50 kg verschil is of deed je het licht om te proberen? voor de rest lekkere training ga zelf ook weer met upper lower beginnen na vakantie
 
maurice86 zei:
waren ze zwaar voor je die fullsquats? want ik zie dat het ongeveer 50 kg verschil is of deed je het licht om te proberen? voor de rest lekkere training ga zelf ook weer met upper lower beginnen na vakantie


LOL die 110 was zwaar ja :D.
 
Aansteller ..tis niks..tis gemakkelijk...thats the spirit...nothing but a peanut!! (ook foute quote in deze sectie ;) )
You go boy :D
 
Congrats met je fullsquat :thumb:.
 
Damn vandaag gaan trainen toen ik net een uurtje wakker was. 40KG opwarmen voor incline BP voelde al als lood. Was dus niet echt verstandig om zo vroeg te gaan maar oke.

Incline benchpress
6x60
4x100
1x110
2x100
20x60

reverse press
6x60
3x80
2x90

OHP pins 3 sec. net boven tepelhoogte
6x40
4x60
1x70

High pulls
8x50
8x70
8x90
4x100 (net onder schouderhoogte bleven deze)

Cable row
12x100
7x115
10x100
 
Erg goeie high pulls man!
 
idd goeie highpulls, dus dat vroege trainen viel uiteindelijk nog mee...

leuke combinatie van oefeningen verder...
 
Hehe ik moet hem telkens via msn influisteren welke oefeningen hij moet doen :D

Nah j/k, hij kan al behoorlijk trainingen samenstellen, moet gewoon af en toe wat wijzigen, door ervaring leert hij uiteindelijk ook wel hoe het moet :thumb:
 
MonsterStrength zei:
Hehe ik moet hem telkens via msn influisteren welke oefeningen hij moet doen :D

Nah j/k, hij kan al behoorlijk trainingen samenstellen, moet gewoon af en toe wat wijzigen, door ervaring leert hij uiteindelijk ook wel hoe het moet :thumb:


We gaan niet bitchen he ouwe :D. Nah thanx for the help mate.
 
Haha je trainingen zien er heel goed uit ;)
 
Reverse press moet ik ook dringend eens proberen. Heb ik nog nooit gedaan. Als zelfs de Henry zegt dat ze goed zijn.
 
The Locust zei:
Reverse press moet ik ook dringend eens proberen. Heb ik nog nooit gedaan. Als zelfs de Henry zegt dat ze goed zijn.


Ik deed ze vandaag voor het eerst en moet zeggen dat ik ze nu nog voel alsof ze net van een setje afkomen.
 
Box squat DE
2x60
2x80
2x80
2x80
2x80
2x80
2x80
2x80

Goodmornings
8x60
8x50
8x50

OHsquat wat een k*t oefening :mad:
6x20KG (barbell)
6x30KG k*t uitvoering

Hacksquat losse barbell
8x60
8x90
6x110 op een verhoging van 15cm zodat ik dieper zakken kon
8x120 op een verhoging van 15cm zodat ik dieper zakken kon

Legcurl
8x60
8x85

Zittende calfraises
20x40
20x40
20x40
 
OH squats lukken mij ook totaal niet, zal wel met schouder flexibiliteit te maken hebben?
 
eq_909 zei:
OH squats lukken mij ook totaal niet, zal wel met schouder flexibiliteit te maken hebben?


Denk inderdaad dat het hem daar in zit ja.
 
WTF? Die hacksquats zijn super!
 
Ik heb die hacksquat nog nooit met een losse barbell gedaan, toch es proberen:)
 
Back
Naar boven