Fitness Seller

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik wacht rustig je filmpje af dries :P Oh en eduard, sorry van het vervuilen van je log :D
 
Benchpress
3x100
1x120 ging vlot
125 faalde
125 faalde
1x120
120 faalde
6x100

Dumbbell inclinepress Hammer grip
8x34
8x38
3x44 met normale grip

Pull-ups
6xBW
5xBW
5xBW
4xBW

BOR
8x100
8x100
8x100
8x100

*Bench is echt klote gewoon 125 ging goed tot paralel en toen kwam ik op een dood punt en ging hij gewoon niet verder.
Komende weken vooral concentreren op:
Partialpresses
Floorpresses
Boardpresses*
Carpetpresses**

*We hebben een stuk hout liggen wat 8cm dik is, daarmee zal ik het moeten doen.

**Er liggen rubberen matten waar ze buikspieren op trainen, die kan ik oprollen en op mijn borst leggen.
 
MonsterStrength zei:
Details details details ... :mier::D

Extensie = strekken, ik had het dus op de negatieve fase, whatever :D

Maar het is geen extensie die je maakt. Je buigt, je strekt niet bij een GHR in het kniegewricht.
 
Idd veel partial presses etc en speedbench en je duwt zo die 125 !
 
Overigens die floorpresses, hoe kom je in hemelsnaam onder die barbell? Ik wou het vandaag eens proberen om te kijken hoe het aanvoelt, kom ik er niet eens onder met schijven van 20KG.

Edit: zie het al je pakt hem gewoon uit het rek.
 
Laatst bewerkt:
Hehe idd! ja maar ik bedoelde eerder die 125 al over 2weken ofzo ;)
 
Ik denk dat ik pas over 3 of 4 weken ga maxen. Voorlopig werken met partials :D. Eind van de maand druk ik 130.
 
eduardjanssen zei:
Ik denk dat ik pas over 3 of 4 weken ga maxen. Voorlopig werken met partials :D. Eind van de maand druk ik 130.
Doe toch maar wat full lifts, met partials alleen kom je er niet ;)

Unregistered zei:
Maar het is geen extensie die je maakt. Je buigt, je strekt niet bij een GHR in het kniegewricht.
I'll have to learn about details ;)
 
MonsterStrength zei:
Doe toch maar wat full lifts, met partials alleen kom je er niet ;)


Ja ik ga denk ik ME partials doen en daarnaast 3x per week met dumbbells full ROM. Verder ook full ROM op BB maar niet op ME denk ik voorlopig.
 
Deadlift
2x140
2x160 Oud PR!
1x170 PR!
1x180 PR!
185 faalde
3x140
3x140
3x140

Box squat*
4x100
1x120
120 faalde
1x100

Squat
4x100
4x120
1x130
1x150

Pushpress/ militairypress
6x50 (push)
5x60 (mil.)
8x60 (push)


* Op de boxsquat ga ik oefenen, de consentriche fase faalt zwaar. Als ik naar beneden ga is alles oke, eenmaal op de box en mijn benen ontspannen is alles oke....maar dan moeten ze weer terug omhoog en dat is een probleem :D. NU nog ;).
 
Haha dat is normaal hoor kerel dat je box squat maar 3/4 van je normale squat is, maar er zijn uitzonderingen (ik doe zowat evenveel op beide :D). Je probleem kan ook zijn dat je achterover gaat leunen als je zit, dat mag je dus niet doen, mooi in de squat positie blijven ;)
 
Nee, alles blijft gespannen en in de juiste houding. Alleen mijn benen ontspannen een sec.
 
Ja dat bedoel ik niet, maar ik zag het onlangs ook bij GHL, hij ging zitten en leunde ff achterover (onbewust, hij had het zelf niet door!), waardoor hij dan kon snelheid maken om terug recht te komen. Uiteraard is dit niet de juiste manier ;)
 
FY :D ik zeg toch alles blijft in de juiste houding, dus ook mijn rug. Ik ga niet naar achteren hangen om als een sissy ****er toch omhoog te kunnen komen.
 
Mja, ik weet nog niet. Ik vertel het je zometeen oke, even over nadenken nog.
 
Toch zal je bij box squat altijd ietsje achterover leunen doordat gewichtsverdeling anders wordt... zie je bij vogelpohl ook goed in die dvd.
 
Back
Naar boven