Fitness Seller

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength zei:
Sorry Edguy, ben je boos ? :(


Nee man natuurlijk niet, je bent mijn held joh :D.


Mijn deadlift-doel mag ik denk ik wel gaan verhogen, dit gaat lekker vlot vooruit zo.
 
matthieu zei:
Toch zal je bij box squat altijd ietsje achterover leunen doordat gewichtsverdeling anders wordt... zie je bij vogelpohl ook goed in die dvd.


Ik ben niet:D achterover gaan leunen, mijn bovenlichaam gaat iets naar voren en daar blijft hij :D.

Ik denk overigens dat als ik naar achteren ga de halterstang uit mijn klauwen flikkert :P.
 
Nou, word ik ook weer opgetrommeld.... :P

Wat bij mij helpt met boxsquatten en kniebuigen in het algemeen is dat je - wanneer je in de onderste positie bent - precies het omgekeerde doet van de manier waarop je naar beneden squatte. Probeer dan eerst met je kop omhoog te komen en je heupen en benen te laten volgen. Volgens mij is het een standaard 'psychic' truukje, maar als je hem nog niet kent kun je het eens proberen.

Verder brute training: squat + dl + military!
 
huckfinn zei:
Verder brute training: squat + dl + military!

ook één van mijn favoriete combinaties, maar dan liefst de presses tussen squats en deads. Staat trouwens op het programma voor vanavond, can't wait...
 
yeah nice DL PR!

En idd bij de boxsquat in de goeie houding blijven anders bedonder je jezelf en heeft de oefening veel minder nut. Of wist je dat al:D
 
hey goede dl man!!!!
En die bench ken echt wel hoger als 130 hè (o edit je had je doel al verhoogd :) )
gaat lekker !!!
 
eduardjanssen zei:
Ik ben niet:D achterover gaan leunen, mijn bovenlichaam gaat iets naar voren en daar blijft hij :D.

Ik denk overigens dat als ik naar achteren ga de halterstang uit mijn klauwen flikkert :P.

Ik doelde ook meer in het algemeen over de gewichtsverdeling bij de box squat itt de normale squat :D
 
floris2 zei:
hey goede dl man!!!!
En die bench ken echt wel hoger als 130 hè (o edit je had je doel al verhoogd :) )
gaat lekker !!!


130 eind van de maand :D.
 
Speedbench

3x50
3x60
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70

Dumbbellpress
6x38
6x38
6x38
6x38
6x38

Hammergrip dumbbellpress
5x38
5x38
5x38
5x38

Incl. Benchpress (acromion grip)
3x60
3x80
3x90

Latpulldown een paar sets.
 
Nice incline press :)
 
Ja ging lekker. De laaste set was het langzaamst die duurde 4 sec.
 
Ja bij mij duren de sets soms ook langer, maar dan doe ik het negatieve gedeelte iets langzamere met een langere stop op de borst.
 
3-8-2005


Speed DL
2x90
2x90
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100

Squat
6x100
4x120
4x120
4x130

Zittende dumbbell shoulderpress
8x26
8x30
8x34

Ben echt moe, moet nog in het ritme komen van half vijf in de ochtend opstaan en om 10:00 in de gym te zijn.

Voel dat squat me echt heel zwaar afgaat. Normaal gaat de 120 als een veertje omhoog maar nu heb ik er gewoon moeite mee???

Vandaag rust.
 
Laatst bewerkt:
Speed deadlift zou ik niet met dubbels doen (zou ze zoiezo al niet doen :D), eerder met singles, omdat je maar 1x je eerste rep hebt hé ;)
 
Explain to me please? Een keer je eerste rep??? Dat is toch altijd zo :D.
 
Back
Naar boven