Fitness Seller

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

huckfinn zei:
Waar is zijn pens heengevlucht?
In zen broek verstopt, als je goed kijkt kun je zien dat hij het vet van zijn borst achter zen rug verstopt heeft, en het vet van zen buik in zen broek.

floris2 zei:
wij hebben ze alletwee zowel die "schuine" als het powerrack.
Moet zeggen dat ik het powerrack eigenlijk het meest gebruik
Powerrack heerst boven squatrack :thumb:;)
 
Wij hebben zo'n gaar squatrek dat schuin afloopt, en dan van die horizontale beveiligings steunen die je in hoogte kunt verstellen. Ik moet nog es even bekijken of ik daar genoeg mee kan doen:(
 
Speed bench

3x60
3x60
3x70
3x70
3x70
3x75
3x75
3x80

Boardpresses (board 8cm)
3x80
4x100
3x110
2x120
1x130
1x140
1x140 Spotter moest helpen hem op gang te krijgen vanaf het board.

Dips + Pulldown
8xBW+8x70
8xBW+8x80
8xBW+8x80
8xBW+8x80 To front
8xBW+8x80 To front

Fun training

Barbell curl
4x40
2x50
3x50

Hammer curl
5x20
5x24
5x28
 
8cm is ongeveer 2-board press, damn dat is veel man :eek: Ik doe amper 3x 140 op de 2 ???
 
Als dat zo doorgaat zou ik als ik jou was mn doelen maar s bijstellen.... eigenlijk is dat niet leuk, want nu ben je op mij uit aan t lopen, en ik had nog wel dezelfde doelen :(
 
De tyfus vetklep dries en ecto/ of vatsige manneke huckinn!
 
Die board press is idd zwaar:eek:, waarom doe je trouwens die speed bench oplopend?
Of kon je hem gewoon verzwaren?
 
Is lekker als je snelheid kan bewaren tot near maxes, bij box squat gebeurt het soms wel bij mij :)
 
Speed Squat
8x2x80

Zittende militairy press
8x60
7x70
5x80 (had geen spotter dus maar niet te ver door gepushed)

Fullsquat
5x60
5x100
5x100
4x100
10x60

One arm sideraise
12x20
10x24
10x26

Powerclean
1x60
1x80
90KG faalde
 
sterke upperbody oefeningen! en je deed zelfs raises!! :eek: ;)

maar is het normaal dat jij op je speed dag upper en lowerbody tegelijk traint?
 
Ik deed eerst schouders op UB dag maar dat was niet echt een succes in mijn belevenis. Vandaar dat ik die bij LB doe nu.
 
maruhm one arm side raises hoeveel cheat? :D
 
Squat ging overigens nog steeds zwaar. Ik denk niet dat ik op ME dag mijn oude max ga trekken :(, we zullen zien.
 
Chewie zei:
maruhm one arm side raises hoeveel cheat? :D


Vrij netjes eigenlijk. Iets gecheat bij de laatste 2 reps door een beetje door een knie te zakken.
 
er zijn er velen die schouders in een xtra workout trainen... niet op UB of LB dus.

zo kan je meer assistance doen bij je LB, nu doe je veel te weinig in zo'n training. er moeten nog wat pull en onderrug oefeningen bij als da gaat. en abs soms.
 
Back
Naar boven