XXL Nutrition

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Normaal doe ik nog wat Dl of GM, maar omdat mijn squat nu wat minder gaat heb ik ervoor gekozen om de hams/ onderrug niet te veel te belasten zodat ik maandag hopelijk fatsoenlijk kan squaten en een nieuw pr neer te zetten (YEAH RIGHT :P) of in ieder geval proberen mijn 'oude' max weer te behalen.
 
eduardjanssen zei:
Ik deed eerst schouders op UB dag maar dat was niet echt een succes in mijn belevenis. Vandaar dat ik die bij LB doe nu.

Ik train meestal ook mijn presses samen met Squat of DL, want na bench nog overheads lukt bij mij ook nooit goed. Wat ook goed werkte bij mij was een systeem waarbij ik squat en bench op maandag, deadlift en bench op vrijdag, en dan overheads ertussenin op woensdag bv.
 
GoHeavyLifter zei:
er zijn er velen die schouders in een xtra workout trainen... niet op UB of LB dus.

zo kan je meer assistance doen bij je LB, nu doe je veel te weinig in zo'n training. er moeten nog wat pull en onderrug oefeningen bij als da gaat. en abs soms.

Dat zou idd nog het beste zijn... als ik daar tijd voor had
 
eduardjanssen zei:
Vrij netjes eigenlijk. Iets gecheat bij de laatste 2 reps door een beetje door een knie te zakken.

Ik snap werkelijk waar niet hoe je t voormekaar krijgt.. Of ik moet die side raises heel anders doen dan anderen ofzo.... maar met 14kg is t bij mij echt een eind op....
 
Mijn arm is ietsjes gebogen en verder gewoon vanaf mijn been naar paralel.
 
Dan hbe jij goede schouders :D Succes met je ME dag :)
 
Thnx :) Ik heb een tijd gehad dat mijn schouderpresses sterker waren dan mijn BP.
 
:mad:

BP
3x100
1x120 EASY
130 failure
130 failure
1x120
1x120
5x100
5x100

Partial press from pins
1x120 Below paralel
2x130 vanaf paralel
2x140
150 failure
150 failure
150 failure

Tatepress
12x12
8x18
8x20
6x24

DBrow
8x52
8x60
6x60
8x52
8x52
8x52
8x52
8x52
 
Vuile tering miet!!
Wel goede db rows :)
 
wanneer ga je es serieus trainen???



;)
volgende keer beter
 
Doe je tatepress liggend of rechtop zittend?
 
MonsterStrength zei:
Die bench ... ben je een man of een wijf ???


**** off bitch!

Ik moest 2 vingers hulp krijgen om hem over het dode punt te duwen. Ik heb tot eind van de maand dus STFU!
 
Back
Naar boven