XXL Nutrition

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength zei:
Is met alles zo, iemand starte OHP, nu doet iedereen het, iemand deed veel chins, nu doet iedereen het, iemand doet zerchers ... nu doet iedereen het ... that's why forum's are for :D

(ik doe het zelf ook trouwens :D)


Als je even terug leest dan zie je dat ik de oefening al vaker had gedaan ;).
 
MonsterStrength zei:
Is met alles zo, iemand starte OHP, nu doet iedereen het, iemand deed veel chins, nu doet iedereen het, iemand doet zerchers ... nu doet iedereen het ... that's why forum's are for :D

(ik doe het zelf ook trouwens :D)

Wie bedoel bij die eerste twee oefeningen die je noemt? :)
 
Metal^militia zei:
Wie bedoel bij die eerste twee oefeningen die je noemt? :)


The Locust, Dries is wat slijmerig op het moment. Misschien maandelijkse periode???:D.
 
Lol ja vooral Metal Militia, EQ_909 en The Locust zijn hier goeie trendsetters. Ik heb hier de rage van de rack pulls en zware partials ontketend denk ik :D
 
moet ik nu bij speedbenches denken aan zo snel mogelijk laten zakken en vervolgens zo snel en explosief mogelijk weer omhoog?
 
Gecontroleerd zakken (traag of vlug, hangt van jou af), het gaat erom dat je snel uitdrukt
 
MonsterStrength zei:
Gecontroleerd zakken (traag of vlug, hangt van jou af), het gaat erom dat je snel uitdrukt


IMO is het vlug zakken, 'opvangen' en vlug uitdrukken.
 
eduardjanssen zei:
IMO is het vlug zakken, 'opvangen' en vlug uitdrukken.
dat heb ik gister nu ook geprobeerd en het bevalt me goed moet ik zeggen.
 
Dumbbell chest press
4x36
3x44
3x48
2x52 PR!
2x48
4x44

Dumbbell shrugs
15x44
12x52
12x60

Incline Benchpress
12x50
7x90
6x90 en dan gelijk 7x60

Dumbbell row
8x36
10x52
10x52
10x52

Side raises
12x10
10x18
10x22
8x28
 
zware dp en d-row
goeie training!
 
Ook al van die aso side raises:eek:
 
Het word nog zwaarder :D, had tijdnood anders had ik er 6 sets van gemaakt :D. Hetzelfde was de bedoeling met dumbbellrow :(, ze sluiten gewoon te vroeg :mad: (13:00) :mad:.
 
Ik snap nog steeds niet hoe je t doet man :P ik kan amper shoulder db press daarmee doen..
 
:D, schouderdumbbell press doe ik 5x38. Dus ik denk dat ik in verhouding zwaarder kan raise dan pressen. 4x34 zal er wel in zitten denk ik :P.
 
:roflol: of zoek jij gewoon een andere gym voor de zondag :D.
 
Het is zo ver. Gisteren LB.

1e oefening Squaten
5x100
2x140
de bedoeling was 3x160 maar toen gebeurde het, 1e rep..prima lood zwaar maar 't ging 2e rep als een kaartenhuis in elkaar gezakt . Gevolg knallende pijn rechterknie . Ik ga nu eerst even rust houden en ik denk op zoek naar een andere gym, die ook in de middag open is zodat ik eerst een paar uurtjes kan rusten voordat ik ga trainen.
Ik zal ook mijn schema gaan aanpassen zodat die beter in mijn dagelijks leven is toe te passen, maar daarover later meer.
 
Ahhh damn'd, nog meer geblesseerde :( Heb je er nu nog veel last van?
 
Ja, 't voelt niet best. Ik denk dat ik zondag naar een andere gym ga om daar eens te kijken.

Het punt is eigenlijk dat wij geen powerrack hebben en alleen een 'pinrack' zak je dus in elkaar dan zak je ook echt in elkaar. Normaal is de 160 prima te doen enkel door slechte rust en toch zwaar trainen was het dus blijkbaar gewoon te veel geworden. Volgende week weer eens voorzichtig aan proberen te squaten..
 
Back
Naar boven