MuscleMeat

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja idd, dat is bij mij nog niet t geval... maar komt wel... smal en onderhands ben ik wel redelijk sterk erin...

En wijder voor de afwisseling,,, en meer traps en achterk schouders te gebruiken...
 
Jammer van die deadlift, mischien volgende keer een kleiner stapje nemen, en 185 proberen na de 180, de opbouw van de sets ziet er verder goed uit, maar je bent echt leeg na die 180 nu, omdat de tweede poging 180 ook faalde.

Klinkt prettig, die 20x90kg rows, en daarna toch nog een setje 115kg gedaan, netjes.
 
Powerblade zei:
Jammer van die deadlift, mischien volgende keer een kleiner stapje nemen, en 185 proberen na de 180, de opbouw van de sets ziet er verder goed uit, maar je bent echt leeg na die 180 nu, omdat de tweede poging 180 ook faalde.

Klinkt prettig, die 20x90kg rows, en daarna toch nog een setje 115kg gedaan, netjes.

Ja denk het ook, hoe jammer het ook is. Op dit moment zal er niet meer inzitten, ik zal eraan moeten gaan werken.
 
eduardjanssen zei:
Wel mooi overigens is dat mijn BOR even sterk is als mijn bench.
mijn BOR is sterker als m'n bench, dat is pas mooi:D
 
goeie deadlift training!


het helpt mij om met een redelijk gewicht op te warmen en dan met minimaal 30~50 kilo per set te verhogen; dus relatief weinig "lage" sets zodat je adem overhebt voor t zware werk!!:D
suc6 ermee!;)
 
Schouder pin-press (tepelhoogte) tussen elke rep 3sec. rust.
5x60
5x60
5x60

Pushpress
4x60 (ging wat mis)
6x60 *geen failure
2x70 *geen failure

Side raises
15x18
12x18
8x26

Facepulls
15x22,5
12x30
11x35

Incline dumbbellcurl
10x16
8x16
5x18

Barbell curl
6x40
5x40

Static hold dumbbell
48sec. x52KG
29sec. x60KG
23sec. x60KG
*Linkerhand is erg zwak tegenover de rechter, alle drie de keren moest ik opgeven omdat de linker dumbbell nog op de toppen van mijn linkerhand hing.
 
hm die shoulder pin press ga ik ook s een keer doen... deed je die seated?
 
matthieu zei:
hm die shoulder pin press ga ik ook s een keer doen... deed je die seated?


Ja zittend, als ik hem staand zou doen moet ik door het plafond op die plek waar het pin-rek staat :D.
 
Beginhoogte van die pinpresses is vrij laag, doe je ze zo laag om sterker op het onderste deel van de press te worden of om een zo groot mogelijke ROM te krijgen?

En als ik naar de gewichten van je pin/pushpress kijk en dan naar side raises dan heb je heel andere verhoudingen in kracht van side en front delts als ik.
Op die presses pak ik evenveel of iets meer, maar met side raises een stuk minder.
Dus heb je erg sterke side delts of ik erg zwakke?
 
maar nou weten we nog niet waarom 190 deadlift faalde? Lockout probleem of niet van de grond of liet je hem uit je handen vallen ?

en als je BOR even zwaar is als je bench, dan moet gdvd je bench hoger ga TRAINEN MIET :D ;)















(maar je bent goed bezig hoor!! :D )
 
Powerblade zei:
Beginhoogte van die pinpresses is vrij laag, doe je ze zo laag om sterker op het onderste deel van de press te worden of om een zo groot mogelijke ROM te krijgen?

En als ik naar de gewichten van je pin/pushpress kijk en dan naar side raises dan heb je heel andere verhoudingen in kracht van side en front delts als ik.
Op die presses pak ik evenveel of iets meer, maar met side raises een stuk minder.
Dus heb je erg sterke side delts of ik erg zwakke?

Om kracht op te bouwen en een zo groot mogelijke ROM te krijgen.

Normale zittende militairypresses pak ik veel zwaarder als dit.
 
floris2 zei:
maar nou weten we nog niet waarom 190 deadlift faalde? Lockout probleem of niet van de grond of liet je hem uit je handen vallen ?

en als je BOR even zwaar is als je bench, dan moet gdvd je bench hoger ga TRAINEN MIET :D ;)


(maar je bent goed bezig hoor!! :D )


Niet van de grond krijgen :o .


Hehe thnx!
 
Griep :(.

Squat :(
5x100
3x130
2x120

Pijnlijke knieen. Verder ging de techniek belabberd ???
Dan maar fullsquat, strikt en geconcentreerd.

Fullsquat
8x60
6x80
6x80
6x80
6x80
smalle stand
8x60
8x60
5x80

Benchpress
5x5x100

Deadlift
3x3x150
 
toch nog ff 5x5x100bp na t squatten...

ik had dat na mn blessure ook, dat heel mn techniek ****ed up was...en tis nog steeds geen 10
 
Today

Nog steeds griep.

Recovery training

Benchpress
3x50x20KG (enkel barbell)

Legpress
2x100x40KG

Benen is gewoon te erg, ik ben zo stram als een ouwe hond van de spierpijn.
 
Back
Naar boven