AndroidHealthClinic

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erg jammer van je knieën, heb je mijn PM gelezen?
Maar bench ging daarentegen wel goed.
 
zonde van je training!


gewoon lekker uitzieken met vitamientjes!:D
 
klusmier zei:
gewoon lekker uitzieken met vitamientjes!:D

Jep, knal wat vitamine C naar binnen en rust genoeg uit. Beterschap!
 
Gaat alweer beter, heb sportmulti's gehad van een maat van me en neem rond de 5gr. vit. C per dag.
 
Komt wel goed eduard, mocht je niet hersteld zijn voor 31-01-06 dan verzinnen we wel iets anders ;)
 
matthieu zei:
Komt wel goed eduard, mocht je niet hersteld zijn voor 31-01-06 dan verzinnen we wel iets anders ;)

Mwa we zitten pas in September... :cool:
 
ja dat is zo. maar als jij niet snel hersteld zit ik toch ineens wel heel snel aan die 550.... dat gaat niet lang meer duren :D
 
matthieu zei:
ja dat is zo. maar als jij niet snel hersteld zit ik toch ineens wel heel snel aan die 550.... dat gaat niet lang meer duren :D

eerst zien dan geloven........:D :D :eek:
 
Incline Benchpress
3x3x100

Decline Benchpress
5x90
5x100
5x105
5x110
5x110

Boardpress (8cm)
4x100
1x120
1x110

Pinpress vanaf paralel
1x130
1x130

Fullsquat
8x60
3x3x90

Fly's
8x24
8x24
 
Mooi volume op decline bench.
Maar zo te zien had je daarna niet meer veel over, anders hadden je boards wel hoger gelegen,of qua gewicht of reps.
 
Powerblade zei:
Mooi volume op decline bench.
Maar zo te zien had je daarna niet meer veel over, anders hadden je boards wel hoger gelegen,of qua gewicht of reps.

Inderdaad, was redelijk op.
 
Toch een aardige decline!
 
Ja ik doe hem niet zo vaak, dus zat te zoeken naar het juiste gewicht..Waste of time and power :(.
 
Waste of time?
Het kan toch geen kwaad dat je daardoor wat meer volume pakt, is goed om je capaciteit te verhogen. (mits je dat wel regelmatig doet)
 
nee idd, dat ben ik wel eens met powerblade.....kan imo geen kwaad dat volume zo
 
goeie training, maar waarom die fullsquat erbij ??


;)
 
voor t herstel van zn knie lijkt mij
 
Powerblade zei:
Waste of time?
Het kan toch geen kwaad dat je daardoor wat meer volume pakt, is goed om je capaciteit te verhogen. (mits je dat wel regelmatig doet)


Inderdaad maar zo bedoelde ik het niet. Ik had 5x5 willen doen met eenzelfde gewicht om zo tot een hoger totaal te komen.
 
Damn, de griep is toch gaan doorzetten ben nu echt ziek :mad:. Vandaag thuis blijven en goed uitrusten/ eten en ontspannen.
 
Back
Naar boven