AndroidHealthClinic

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Nee, gewoon stang in de hoek leggen. Wou eigenlijk zwaar gaan met t-bar maar na de bor's werd ik opeens misselijk, tegen kotsen aan en omdat ik het verdom om kostbare voedingsstoffen te lozen heb ik het rustig gehouden en ben ik gestopt na 2 sets :(.

:roflol:

Goede training ook, vooral mp.
Maar doe je sideraises opeens niet meer superzwaar?
 
Powerblade zei:
:roflol:

Goede training ook, vooral mp.
Maar doe je sideraises opeens niet meer superzwaar?

Thnx kerels!

Nee, ik had gewoon zin om hele korte pauzes te houden en had geen flauw idee welke gewichten ik had moeten pakken. Het was wel licht maar goed volgende keer beter.
 
Ook even een up-date over mijn knieen.

Het leek beter te gaan maar met het deadliften van gisteren kwamen de steken toch weer op. Zaterdag ga ik benen doen en dan hoop ik echt dat de pijn dragelijker is geworden zodat ik toch weer eens een fatsoenlijke training kan doen voor LB.
 
8-10-'05

Benen

Fullsquat
8x50
5x60
5x80
3x100
3x110 Net onder parallel
4x120 paralllel
5x100 Net onder parallel
6x80 Full

Goodmorning
8x60
8x70
6x80

Fullsquat small stand
10x60
9x60
5x70

Legextension (30sec. rust tussen de sets)
8x80
8x70
8x60

Farmerwalk
+-25meterx36KG per hand
+-25meterx48KG per hand
+-18meterx60KG per hand

Dumbbell statichold
60KG till failure

Speedbenchpress
8x3x70

Decline Benchpress (light)
5x90
5x90
5x90
5x90
 
Goeie training...









jammer van die leg extension;)
 
(Soulfly) zei:
Goeie training...

jammer van die leg extension;)

:D, mja ik doe gewoon wat isso. oefeningen met korte pauze om zo ook wat uithoudingsvermogen te kweken (stiekem doe ik het ook zo kort zodat niemand ziet dat ik ze doe :P).

Edit: Ik denk niet dat het een goed idee was om toch weer rustig aan te pushen, linker knie klaagt echt flink nu :(.
 
Laatst bewerkt:
eduardjanssen zei:
8-10-'05

Benen

Fullsquat
8x50
5x60
5x80
3x100
3x110 Net onder parallel
4x120 paralllel
5x100 Net onder parallel
6x80 Full

Full Squat, maar geen enkele workset is full ? :D

Goodmorning
8x60
8x70
6x80
Valt tegen, steek je wel je kont goed naar achteren?

Fullsquat small stand
10x60
9x60
5x70
Waardeloze tijdverspilling? Eerst doe je squats met 110kg en daarna met 60kg, denk je niet dat je ondermaats presteerd dan?

Legextension (30sec. rust tussen de sets)
8x80
8x70
8x60
lekker pompen :thumb:

Farmerwalk
+-25meterx36KG per hand
+-25meterx48KG per hand
+-18meterx60KG per hand
Op je tanden bijten mietje! Je moet heus verder raken dan 18m met 60kg dumbbells! Ik en Deejay_Spike hebben beiden 60m gelopen met 90kg in elke hand, BLANK METAAL zonder groove! Je laat je toch niet doen door een roodharige dikkop en een 17 jarige wijsneus? :mad:

Dumbbell statichold
60KG till failure
Towel Hangs are the magic words

Speedbenchpress
8x3x70
:thumb:

Decline Benchpress (light)
5x90
5x90
5x90
5x90
Hoeveel graden decline ongeveer?
 
Idd die GM moet je zwaarder kunnen. Ik doe ze met 75kg voor 8 reps maar mijn SQ ligt lager als die van jou.
 
MonsterStrength zei:
Full Squat, maar geen enkele workset is full ? :D

Nog steeds last van mijn knie, probeer het langzaam op te bouwen maar heb nu toch weer last.
Ik wou de 'zwaardere' gewichten wel full doen maar dat ging niet, kracht is gewoon achteruit gegaan en knie deed wederom zeer.


Valt tegen, steek je wel je kont goed naar achteren?

Ik zal er op gaan letten.

Waardeloze tijdverspilling? Eerst doe je squats met 110kg en daarna met 60kg, denk je niet dat je ondermaats presteerd dan?

Nee, voor het herstel van mijn knieen werkt het zeker.


Op je tanden bijten mietje! Je moet heus verder raken dan 18m met 60kg dumbbells! Ik en Deejay_Spike hebben beiden 60m gelopen met 90kg in elke hand, BLANK METAAL zonder groove! Je laat je toch niet doen door een roodharige dikkop en een 17 jarige wijsneus? :mad:

Daar zeg je wat :D, ik ga eraan werken.


Towel Hangs are the magic words

Kun je hier wat meer info over geven? Is dat gewoon handoek om een dumbbell en dan vasthouden?


Hoeveel graden decline ongeveer?

zal ongeveer -45 graden geweest zijn, zal volgende keer eens kijken.
 
handdoek om een optrekstand oid en aan gaan hangen... zeker towelhangs zonder duim dus alleen met je vingers de handdoek vast, zijn echt killers!
 
Klinkt wel leuk, ga ik ook es proberen.
Hopen dat de handdoek niet scheurt:D
 
Thnx Matthieu! Ik zal het eens proberen en inderdaad met een oude handdoek.
 
Muah, bij mijn gewicht iig nog niet :)

Gaat trouwens toch al wel steeds iets beter met je knie he?
 
matthieu zei:
Muah, bij mijn gewicht iig nog niet :)

Gaat trouwens toch al wel steeds iets beter met je knie he?


Het leek inderdaad iets beter te gaan, maar nu toch wel een bonkende knie. Ik ga denk ik maar net doen of er niets aan de hand is en volgende keer 130KG proberen.
 
eduardjanssen zei:
Fullsquat
8x50
5x60
5x80
3x100
3x110 Net onder parallel
4x120 paralllel
5x100 Net onder parallel
6x80 Full

Hoe kan je nou Full SQ net onder parallel doen of parallel.. dan is het toch geen Full SQ..
Als je onderin gewoon veert of neer ploft dan kan je toch nooit parallel uitkomen met meer kg's.. dan zou je met je kont op de grond moeten zitten!
FAKES! noemen we dat :p

eduardjanssen zei:
Decline Benchpress (light)
5x90
5x90
5x90
5x90
Zeker licht! waarom niet een mooi rond getal van 100 als je toch licht bezig bent ;)
 
Champ zei:
Hoe kan je nou Full SQ net onder parallel doen of parallel.. dan is het toch geen Full SQ..
Als je onderin gewoon veert of neer ploft dan kan je toch nooit parallel uitkomen met meer kg's.. dan zou je met je kont op de grond moeten zitten!
FAKES! noemen we dat :p

Haha indead, maar zoals gezegt het plan was om het full te doen maar dat ging niet doordat mijn knieen pijn gingen doen. Forseren leek me geen goed plan. Dus vanaf het moment dat ik zeg parallel of net onder parralel houd dus in dat ik niet verder zakte als dat.


Zeker licht! waarom niet een mooi rond getal van 100 als je toch licht bezig bent ;)

Volgende keer :D.
 
Back
Naar boven