Fitness Seller

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok, thnx. Die CSR waren inderdaad licht. Ik deed daarom eerst die 8x75 en toen vrijwel gelijk erna die dropset. Was dus meer een verzuringsfalen dan een spierfalen.
 
eduardjanssen zei:
:eek: en ik maar denken dat de trainingen binnen een uur gehouden moeten worden. Hoe zit het dan met cortisol? Dit breekt spieren af dus ook je kracht.
jeah jeah whatever ... dat cortisol verhaal hoor ik veel van Bodybuilders. Klopt wel, maar of je er rekening mee moet houden ....? Denk je dat Chuck Vogelpohl, Brian Siders, en al de andere pro powerlifters hun training zo kort houden? NOPE! ;)
 
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik beter ga op 1,5 a 2 uur trainen dan de training onder een uur houden....
 
MonsterStrength zei:
jeah jeah whatever ... dat cortisol verhaal hoor ik veel van Bodybuilders. Klopt wel, maar of je er rekening mee moet houden ....? Denk je dat Chuck Vogelpohl, Brian Siders, en al de andere pro powerlifters hun training zo kort houden? NOPE! ;)


??? :roflol: dude van welke blz. heb je die getrokken?

Mijn trainingen duren 1,5 tot 2uur en soms iets langer. Maar dat krijg je toch wanneer je het volume verhoogt.
 
Insane animal zei:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik beter ga op 1,5 a 2 uur trainen dan de training onder een uur houden....


Inderdaad!
 
13-10-'05
Squat
3x100
3x120
2x130
2x140
1x140
6x120
5x100
5x110
4x110
5x100

:( gaat niet lekker, heb kneewraps gebruikt om wat zwaarder te kunnen zonder echt pijn te hebben. Dat ging aardig maar op de een of andere manier is het vertrouwen eruit, zal tussen mijn oren zitten maar dat moet weer terug komen. Techniek is volgens mij ook niet optimaal meer.

Pushpress in superset met stiffed leg deadlift

Pushpress
6x50
5x60
3x70
1x75
3x70

SLDL
5x100
4x140
4x140
4x140
4x140


Highpulls
8x60
8x70
8x60
 
Met een stricte press van 90x1 is pushpressen met 70kg natuurlijk maar wat spielerei hè Eduard?
 
En buiten dat denk ik niet dat ik 90KG gecleaned had gekregen :D.
 
beste training, lekker zwaar ( hou ik wel van;) )

:cool:
 
Je kunt voor pushpress de barbell uit het rack pakken als je hem niet cleanen kunt, want pushpress moet zwaarder kunnen dan zittende MP.
 
Nee dat gaat bij ons niet. Schuin dak bij het pinrack.

Ik denk dat ik de pushpress niet helemaal correct uitvoer, te weinig legdrive. Als mijn legdrive stopt ben ik pas bij mijn strot/kin.
 
Euh als mijn legdrive stopt ligt de bar nog een milliseconde op m'n sternum?
Als je begint te stoten terwijl je legdrive nog niet klaar is haal je een erg groot deel van het effect eruit. Juist proberne met je benen zoveel mogelijk speed aan de bar te geven dat je met je armen alleen de bar nog hoeft te locken.
 
De legdrive moet een beetje als het laatste stukje van een frontsquat zijn, die je explosief doet, als je je benen locked dan begin je uit te duwen.
En heb je dus geen ruimte om de stang boven je hoofd te duwen door dat dak?
Kun je de pins niet op de buitenkant van dat rack kwijt, zodat je een paar passen uit kan stappen naar achteren waar je wel genoeg hoogte hebt?
 
Ik ga erop oefenen.

Nee dat is echt onhandig, dan moet ik en naar achteren en naar rechts. Verlies ik balans is het verpest.

14-10-'05

Decline Benchpress
4x100
5x100
3x110
3x110
3x110
5x100

Floor dumbbellpress (2sec. rust op de vloer naar iedere rep)
3x36
3x48
1x52

Racklockouts just above parallel
3x120
3x130
3x140
3x160
Hier zit nog meer in!

Racklockouts just below parallel
Fx160
1x140

Pulldown
8x70
8x70
8x70
8x70
8x70
 
Goeie training! En ik zou gewoon blijven cleanen, daar heb je alleen maar voordeel bij.
 
Net getraind.
En idd klote dat uitstappen ook geen optie is, dan maar gaan trainen op clean&jerk, heb je de hele beweging ineens.
 
Mooi training ja. Die DB floorpress is ook wel lekker:)
 
Nee die vond ik tegen vallen. Ik deed doe ??? :D 2 of 3 normale reps met dumbbells en nu was het er maar 1. Maar misschien is dit zwaarder, het was lekker om te doen.
 
Back
Naar boven