MuscleMeat

Trainingslog (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Nee die vond ik tegen vallen. Ik deed doe ??? :D 2 of 3 normale reps met dumbbells en nu was het er maar 1. Maar misschien is dit zwaarder, het was lekker om te doen.
dat zei ik:D
 
Als die floorpresses zo zwaarder zijn komt dat imo gewoon omdat daar ongeveer je zwakke punt ligt(net als bij mij)

Lekkere training wel :)
 
Misschien ook omdat ik ze op een mat deed die vast in de vloer ligt. Hierdoor zakte ik iets weg in de mat.
 
15-10-'05

Incline dumbbellcurl
8x20
6x20
6x20

Barbell curl
8x40
8x40

Reverse dumbbell fly
8x16
8x20
8x24

Face pulls
8x35
8x35
8x35

Farmerwalk
+- 40Mx48
+- 40Mx52
+- 20Mx60
+- 20Mx60

Barbell static hold no thumbs
100 till failure
120 till failure
100 till failure

Hammercurl
8x20
8x22
9x20

Superset full Fontsquat+ Standing dumbbellpress
8x60 --------> 6x20
8x60 --------> 6x20
 
waar zijn die dikke curls nou?? ik zie alleen maar een Joopie Wannabee die kleingeld aan het tellen is!
 
Als je kijkt naar het grote verhaal in ons leven is training ook niet belangrijk!
Hmmm dat verklaard wel het één en ander ;)
 
Champ zei:
Als je kijkt naar het grote verhaal in ons leven is training ook niet belangrijk!
Hmmm dat verklaard wel het één en ander ;)


Ik verwacht overigens ooit wel een keer een positief bericht van je he, en niet altijd maar van die nare berichten waar ik tranen van in mijn ogen krijg.
 
Tranen in je ogen is goed! spoelt de traanbuizen en reinigd de ogen waardoor je meer waarheid kan zien!

en de waarheid is niet positief! maar de bovenstaande text wel ;)
dus toch nog iets positiefs :p lol
 
Damn ik denk eraan om niet meer op je log in te gaan, waar ik jouw stimuleer trap jij mij naar beneden!
 
hahahahaha... echt niet! ik stimuleer je ook. athans dat probeer ik..

oke reverse dumbbell fly zou ik volgende keer 2x8x20 en dan 8x26 doen ;)
 
OMG wat moet ik daar nu mee? Ik zelf dacht namelijk om volgende keer gewoon 30 te pakken, zie je trapt me naar beneden.
 
ja maar je bent zo makkelijk naar beneden te trappen omdat je zo laag bij de grond bent.. LOL

Maar houd je maar vast aan mijn beschimmelde grote teen.. dan kom je er wel (kijk weer positief)
 
Haha we zijn vreslijk aan het slowchatten. Maar ik begin me nu wel serieus af te vragen waarom mijn stats niet meer omhoog gaan??
 
Omdat je Anabolen moet gebruiken! wordt je groot en sterk van zegt Dries!
 
eduardjanssen zei:
Haha we zijn vreslijk aan het slowchatten. Maar ik begin me nu wel serieus af te vragen waarom mijn stats niet meer omhoog gaan??


Je bent er niet op uit om mij te helpen maar om mij te ****en!
 
Je quote jezelf? wow dat kan niet serieus zijn!
ik help met ****en.. anders doet niemand anders het..
Kom op gewoon een beetje lol maken! doe jij toch ook wel eens!

Maar is AS geen serieuze optie dan?
 
Back
Naar boven