XXL Nutrition

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik moet gewoon 10 pagina's scrollen voor ik eens een training tegenkom ffs! Trainingen gaan goed, pushpress kan alleen een stuk hoger tbh.
 
Ik ga mee in de strijd, een beetje om elkaar te motiveren zeg maar.
 
Voor hoeveel zet jij in PB?
 
PB?


PC bedoel je?


Ik weet het echt niet, ik verwacht dat 100KG mij nu wel lukt dus ik zal wel zien :D. Verassing. En ik zeg er verder niets meer over voor het geval ik mijn schouder scheur ofzo :( :D.
 
22-10-'05

Full squat
6x3x87,5

Benchpress
6x2x100

Zerchersquat
8x60
8x80
8x80

Decline Benchpress
3x5x90

DB row
8x36
8x44
8x52
8x60
8x52
8x52

Incline benchpress elbows-out smith machine
25x60
20x60
10x60
 
8x60 op de DB row is best wel ruig:P
 
Dikke DB row.
Chewie, ik zet over 2 weken een gewicht in, wil ff aan mijn techniek werken en mijn schouderblessure even helemaal laten verdwijnen (die 85kg die ik cleande was met blessure)
 
zeer goede DB Row !!

maar ten opzichte van je full-squat kunnen je Zerchers zeker met 20 of 40 kilo omhoog ( ik doe full-squat met 70~80 kilo, mijn zerchers over de 140 diep:rolleyes: )

suc6 ermee !!:cool:
 
Thnx!


maar ten opzichte van je full-squat kunnen je Zerchers zeker met 20 of 40 kilo omhoog ( ik doe full-squat met 70~80 kilo, mijn zerchers over de 140 diep )

Ja, maar het was niet mijn bedoeling hier zwaar op te gaan.
Fullsquat zit ik in de eerste week van mijn schema dus die moet langzaam omhoog gaan.
 
klusmier zei:
zeer goede DB Row !!

maar ten opzichte van je full-squat kunnen je Zerchers zeker met 20 of 40 kilo omhoog ( ik doe full-squat met 70~80 kilo, mijn zerchers over de 140 diep:rolleyes: )

suc6 ermee !!:cool:


Is da trouwens niet een groot verschil Rodemier?
een squat van 160 en een fullsquat van 80??????
 
nofear train! zei:
Is da trouwens niet een groot verschil Rodemier?
een squat van 160 en een fullsquat van 80??????


als je iets meer van mij log had doorgelezen, dan had je geweten dat die 160 er al een tijd staat ( =parallel, geen full-squat), en dat ik nu moeite heb om goeie gewichten op parallel te pakken.............laatste tijd teveel boven par gepakt ipv onder:(

wacht maar tot ik beter ben; die 120-140 en misschien 150/160 in later stadium onder par. :D

:cool:
 
klusmier zei:
als je iets meer van mij log had doorgelezen, dan had je geweten dat die 160 er al een tijd staat ( =parallel, geen full-squat), en dat ik nu moeite heb om goeie gewichten op parallel te pakken.............laatste tijd teveel boven par gepakt ipv onder:(

wacht maar tot ik beter ben; die 120-140 en misschien 150/160 in later stadium onder par. :D

:cool:


En als jij mijn reactie had doorgelezen dan had je geweten dat ik het verschil tussen die squat op parallel en de fullsquat bedoelde :D
 
nofear train! zei:
En als jij mijn reactie had doorgelezen dan had je geweten dat ik het verschil tussen die squat op parallel en de fullsquat bedoelde :D

ok, maar bij mijn huidige stats is het verschil niet meer dan 40 kilo

(ik heb idd ook ff mijn handtekening bijgewerkt:o )

:cool: thnx


excuus eduard for offtopic..............
 
Stort maar €20,- op mijn rekening dat vergeten we alles :D.
 
Anders db row je ff evenveel als wat je bencht op de machine-die-mensen-die-van-mannen-houden-gebruiken.
 
Back
Naar boven