AndroidHealthClinic

Trainingslog (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Powerblade zei:
Dus je moet regelmatig s'nachts kantoren uitsoppen naast je studie.
Dat kan ik op zijn zachts gezegd enigzins vertragend op je herstel werkend vinden.
Want hoeveel uur slaap scoor je dan?
Je moet dus proberen ten alle tijden die 7-8uur slaap te halen, dat is nog belangrijker bij nachtwerk.
Want chronische vermoeidheid heb je met dit soort dingen vrij snel te pakken, ik werk zelf volcontinu, dus ik ken het klappen van de zweep.
Zelf moet ik gemiddeld wel 9 uur slapen om genoeg rust te krijgen (ik ben dan wel wat ouder)


pak ongeveer 6uur slaap. Ik begin nu te merken dat ik braakneigingen krijg bij het eten etc. :(.
Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen. Maar dit lukt lang niet altijd.
 
eduardjanssen zei:
pak ongeveer 6uur slaap. Ik begin nu te merken dat ik braakneigingen krijg bij het eten etc. :(.
Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen. Maar dit lukt lang niet altijd.


suc6 ermee kerel.............!:cool:
 
Je zit echt op een moeilijk punt, je lichaam gaat zich verzetten tegen wat je het allemaal aandoet.
Om hier overheen te komen moet je echt een paar dingen doen.
Op de eerste plaats voldoende rust voorang op alles geven.
Natuurlijk zijn studie en werk belangrijk, hier ga je niet aan tornen.
Maar in je vrije tijd, of wat daar van over is liever eens iets laten schieten, zoals dat feestje of uitstapje.
En een keer een training overslaan als je echt kapot bent en slecht kan eten.
En wat dat eten aangaat, eet datgene wat je het best wegkrijgt, drink veel water erbij en zorg voor vitamine C en B12 om je eetlust een beetje terug te krijgen.
 
:thumbs: thnx.

Als ik heb gegeten heb ik echt braakneigingen. Zal Vit. C+ B-complex nemen en veel dingen waar veel vocht in zit. Komkommer, water etc. Thnx.
 
29-10-'05
Full squat
6x4x87,5

Benchpress
6x2x100
30x60

Powerclean
8x60
4x8x70

Reverse curl no thumbs in superset met narrowgrip benchpress

4x) 8x40 + 8x60
 
eduardjanssen zei:
29-10-'05
Full squat
6x4x87,5
Benchpress
6x2x100
30x60
Powerclean
8x60
4x8x70
Reverse curl no thumbs in superset met narrowgrip benchpress
4x) 8x40 + 8x60


Niet moe dit keer :rolleyes:
Wel een aardige training dacht ik. Maar ik wil onderhand eens zien dat je 140kg bencht!
30x60 is a boring...uh burning set ;)
 
Ja, ik volg nu een communistenschema. Het is wel lastig om je zo in te houden maar het wordt straks zwaar genoeg.
Heb 12uur geslapen dus echt moe? Nee :D.
30x60 is lekka lekka :D.
 
30x60, moest je weer es hetzelfde doen dan Metal^militia ja? :D
 
:D, ik had het gelezen en ik dacht dat kan ik ook :D. Wou 31 doen eigenlijk :P, maar boven de 20 was moeilijk :D. Verzuring.....
 
Die 60x30 was niet tot failure bij mij, wilde alleen nog ff wat pompen om de bloedtoevoer te stimuleren :cool:
 
Metal^militia zei:
Die 60x30 was niet tot failure bij mij, wilde alleen nog ff wat pompen om de bloedtoevoer te stimuleren :cool:

Wat natuurlijk het enige goede antwoord is ;)
Zo'n setje voel je wel heerlijk.
 
Eigenlijk doe ik het natuurlijk voor de MASSA

mwuahaha
 
Kunnen jullie kappen met dit gay-off topic gelul!?
 
Lekkere training man, fullsquat ga ik ooit ook nog doen :)
 
Thnx, ik heb een blessure aan mijn linker knie. Hierdoor ben ik eigenlijk gaan fullsquaten, maar bevalt me prima. Kracht begint eindelijk terug te komen maar ik blijf gewoon rustig het programma volgen.
 
Goeie training.
Ik zag dat je ook no thumbs reverse curls hebt gedaan.
Hoe vond je die aanvoelen.
Lekker knijpen op die bar bovenin he!
Moet je eens 20x25kg doen, dat voel je nog erger.:D
 
Ja, heb ze uit jouw log inderdaad. Flink knijpen ja om de barbell daar te houden :D. Ik had wel bruut opgepompte onderarmen :D.
 
31-10-'05

Benchpress
6x5x100

Fullsquat
6x2x87,5

BOR
8x100
5x5x110
 
eduardjanssen zei:
31-10-'05
Benchpress
6x5x100
Fullsquat
6x2x87,5
BOR
8x100
5x5x110

goede bench, doe je nu elke week een rep meer per set?
goede BOR's ook natuurlijk.
 
Back
Naar boven