AndroidHealthClinic

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja volgende week 6x6x100 en dan die week erna verhogen en dan 5x5x105 en in die week komt de Fullsquat dan op 5x5x92,5.
 
Thanks!

100 reps powerclean+ uitstoten 65KG. 30 seconde rust tussen elke rep. Bij de 80 had ik af en toe last van blackouts. Bij de 90 reps begonnen mijn handen te scheuren ???
 
Maar het is je dus wel gelukt? Zo ja, respect :thumbs:
 
Vet gestoord man......eh, ik bedoel goed man. :thumb:
Is wel endurance dit, en je zult wel een week spierpijn hebben. :D
 
eduardjanssen zei:
Thanks!

100 reps powerclean+ uitstoten 65KG. 30 seconde rust tussen elke rep. Bij de 80 had ik af en toe last van blackouts. Bij de 90 reps begonnen mijn handen te scheuren ???



t word steeds gekker op DBB; maar wel een lekkere uitdaging voor de anderen.........!!

momenteel heb ik te weinig tijd om na t werk nog te trainen ( ben pas om half 8 thuis en stap normaal 6 uur 's ochtends in de auto-> behalve nu omdat ik me verslapen heb en mijn collega eerst naar kantoor moest:rolleyes: )


dus na 12 november ( Mechelen) ga ik weer zwaar aan de slag, ik heb nog heel wat in te halen !!:D


:cool:
 
edje zegt Mijn stats zijn 1.87, 94KG met 14%. wat zijn je huidige stats dan
 
en je vet % nu? dan heb je dat toch goed gedaan vanaf juni 2005
 
Markywannabee zei:
en je vet % nu? dan heb je dat toch goed gedaan vanaf juni 2005


Is hetzelfde gebleven of misschien zelfs wel wat minder geworden. Mijn broeken moet ik strakker aantrekken dus ik denk wel minder. Meer zeker niet!
 
ik vond je log al van minder niveau worden maar nu is het niet meer dan een kleurboek, verwacht niet dat ik het nog ga bezoeken.
 
3-11-'05

tatepresses setjes van 8x16 totdat ik de 8 reps niet meer haalde. Aantal sets niet geteld.

4-11-'05

Fullsquat
6x5x87,5

Benchpress
6x2x100

DB row
6x6x56
 
Nette DB rows!
Waren wel korte traininkjes.
 
Keep up the heavy work bro!
 
Powerblade zei:
Nette DB rows!
Waren wel korte traininkjes.


Ja klopt. Ik ben nu grotendeels bezig mijn FS en bench omhoog te brengen, daar gaat dan ook de meeste aandacht naar uit.
 
Back
Naar boven