MuscleMeat

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ey 2x per week en dik een uur boksen in de week is zat he. En mijn conditie zuigt aan alle kanten :p.
 
eduardjanssen zei:
Ey 2x per week en dik een uur boksen in de week is zat he. En mijn conditie zuigt aan alle kanten :p.

ik doe 1x per week 45minuten cardio (zondagochtend) voor de rest niet.
mijn conditie is flink omlaag gegaan, moet niet veel slechter worden;)
Maar ja met mijn endo eigenschappen zal ik vol aan de bak moeten tijdens de cut volgend jaar dus dan zien we wel weer.
 
Ik doe momenteel ook niks aan cardio.
Ik ben aan het bulken en dan is elke kcal die ik aan andere dingen verspil dan KT er een te veel. :D
Dat ik er met werken al zoveel moet verbruiken dat zuigt al.
Laatst vakantie gehad en toen heb ik wat kunnen gainen, maar nadat ik weer ging werken is daar ook weer wat van verdwenen. :mad:
 
eduardjanssen zei:
Ey 2x per week en dik een uur boksen in de week is zat he. En mijn conditie zuigt aan alle kanten :p.
Bwah! Jij kunt tenminste hardlopen...

Ik heb meteen twee blauwe ogen: die grote borsten van mij slingeren alle kanten op... :o

Even zonder gekheid: ik deed 15 minuten aan hardlopen en dat 3x per week. Gecombineerd met zwemmen (3x een uur) zorgt dat voor heel wat calorie-verbranding! Maar is het zo erg noodzakelijk cardio te doen in combi met KT?
 
SlettieBettie zei:
Bwah! Jij kunt tenminste hardlopen...
Ik heb meteen twee blauwe ogen: die grote borsten van mij slingeren alle kanten op... :o
Even zonder gekheid: ik deed 15 minuten aan hardlopen en dat 3x per week. Gecombineerd met zwemmen (3x een uur) zorgt dat voor heel wat calorie-verbranding! Maar is het zo erg noodzakelijk cardio te doen in combi met KT?

Jij kan echt niet zwijgen over je borsten hé?
 
calibre zei:
Jij kan echt niet zwijgen over je borsten hé?
:D Meer dat Eduard er niet genoeg van krijgt. Ik dacht: ach, ik zal die jongen eens een pleziertje doen.

Ik neem aan dat jij ook "onderdelen" hebt, waar je graag over opschept... ;)
 
SlettieBettie zei:
Ik neem aan dat jij ook "onderdelen" hebt, waar je graag over opschept... ;)

Ja maar niemand gelooft me :(
 
WOW sterke side raises, voor de rest vind ik je wel een fag moet ik zeggen :D
 
Powerblade zei:
Ik doe momenteel ook niks aan cardio.
Ik ben aan het bulken en dan is elke kcal die ik aan andere dingen verspil dan KT er een te veel. :D
Dat ik er met werken al zoveel moet verbruiken dat zuigt al.
Laatst vakantie gehad en toen heb ik wat kunnen gainen, maar nadat ik weer ging werken is daar ook weer wat van verdwenen. :mad:

you're a bear!!!!
107kg at 14.5% at 1,82meter :eek: dat zijn de stats van een beer krachtigmesje!
 
SlettieBettie zei:
Bwah! Jij kunt tenminste hardlopen...
Ik heb meteen twee blauwe ogen: die grote borsten van mij slingeren alle kanten op... :o
Even zonder gekheid: ik deed 15 minuten aan hardlopen en dat 3x per week. Gecombineerd met zwemmen (3x een uur) zorgt dat voor heel wat calorie-verbranding! Maar is het zo erg noodzakelijk cardio te doen in combi met KT?


Geil! :D


Nee niet echt nodig denk ik, hoewel een basisconditie wel belangrijk is. Maar boksen is altijd wel mijn ding geweest en nu ik een stuk zwaarder geworden ben ga ik er weer voor.
 
15-11-'05

Deadlift = op aanraden maar even een typo eruit gehaad :(
4x4x160

Powerclean + uitstoten
4x60
3x70
3x1x80

Decline Benchpress
4x8x90

Legpress
10x205
10x220
10x250
10x250

Highpull
3x8x60
 
Laatst bewerkt:
eduardjanssen zei:
15-11-'05
Deathlift
4x4x160
Powerclean + uitstoten
4x60
3x70
3x1x80
Decline Benchpress
4x8x90
Legpress
10x105
10x120
10x150
10x150
Highpull
3x8x60

het is DEADLIFT soepkip!
redelijke training, ik wil ook eens een keer gaan cleanen maare....ik train in SPIERGROEPEN dus bij welke groep past ut het best?
en hoe doe je dat precies?
 
:roflol:, ik was dood man!
 
Laatst bewerkt:
Powercleans 80kg met uitstoten.
We blijven er even sterk in.
Maar je moet toch zwaarder kunnen legpressen dan 150kg?
Je deads zijn 160kg, dus.
 
Back
Naar boven