AndroidHealthClinic

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Jij je zin homo.
Dat ik niet met je moeder naar bed wil, wil nog niet zeggen dat ik homo ben Janssen!

Maar die powerclean: eerst deadliften dus en dan een soort van bouncen op de bovenbenen en powershrug tegelijk?
 
nofear train! maar het zou ook goed Markywannabee kunnen zijn... zei:
Maar die powerclean: eerst deadliften dus en dan een soort van bouncen op de bovenbenen en powershrug tegelijk?


:p
 
eq_909 zei:
Citaat:
Origineel gepost door nofear train! maar het zou ook goed Markywannabee kunnen zijn...
Maar die powerclean: eerst deadliften dus en dan een soort van bouncen op de bovenbenen en powershrug tegelijk?
:p

ERICR!!!!!!!!!! Citaat-verkloten buiten het garehanenhok!!!
strafpunt 1 voor eq909
!!
 
:no: Ik verkloot het citaat zelf niet :P


Maar je beschrijving was zo beroerd slecht, dat zou MWB zelfs nog beter doen. Nou ja, dat is natuurlijk ook weer overdreven ;)
 
eq_909 zei:
:no: Ik verkloot het citaat zelf niet :P


Maar je beschrijving was zo beroerd slecht, dat zou MWB zelfs nog beter doen. Nou ja, dat is natuurlijk ook weer overdreven ;)


Lul je er nu maar niet uit eq909 want dat strafpunt komt eraan!

leg jij het eens beter uit dan!
 
Goeie powercleans, hoe zit techniek denk je? :)
 
Techniek is goed op het laaste stuk na, de barbell rust op mijn polsen inplaats van op mijn VK schouders. Niet genoeg flexibiliteit.
 
eduardjanssen zei:
Techniek is goed op het laaste stuk na, de barbell rust op mijn polsen inplaats van op mijn VK schouders. Niet genoeg flexibiliteit.

Ik heb hetzelfde.. de laatste keer dat ik hem op mijn schouders probeerde te vangen hoorde ik alle pezen in de binnenkant van mijn handen knappen. Dat is ca. 1,5 jaar geleden en ik heb er nog last van als mijn hand plat op een tafel druk.

Daarom kan ik ook geen squatcleans.. Ik ga de komende training heel voorzichtig squatcleans nog 1 kans geven, beginnende met 40kg.. kijken of dat wat wordt.
 
eduardjanssen zei:
Techniek is goed op het laaste stuk na, de barbell rust op mijn polsen inplaats van op mijn VK schouders. Niet genoeg flexibiliteit.

Same problem here, niet flexibel genoeg en daarbij zijn mijn onderarmen ook nog eens iets langer als mijn bovenarmen, mijn handen zouden verder als 90 graden naar achteren moeten buigen voor ik de stang op de schouders heb.
 
Nou wil het weleens weten ook, want ik kan het nergens vinden. Hoe voer je die oefeningen uit? Dus de squatclean en powerclean.
 
Mighty zei:
Nou wil het weleens weten ook, want ik kan het nergens vinden. Hoe voer je die oefeningen uit? Dus de squatclean en powerclean.

EQ!!!!

Plaatjes!!!!!

:D
 
Back
Naar boven