Fitness Seller

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p


Power Clean:
[Link niet meer beschikbaar]
 
eduardjanssen zei:
Techniek is goed op het laaste stuk na, de barbell rust op mijn polsen inplaats van op mijn VK schouders. Niet genoeg flexibiliteit.

*Meldt
 
Adema zei:

double check.
hoge aap-factor scheelt denk ik ook wel :D
begint echter te komen

@eduard:

nice trainings
hardlopen is op zn tijd ook erg goed denk ik!
 
Laatst bewerkt:
18-11-'05

Fullsquat
5x92,5
5x92x5
4x92,5

k*t! Bedoeling was 5x5x92,5 ging gewoon niet!

Benchpress
6x2x100

Dit was dan weer een makkie.

Ben wel gestopt hierna was echt pissed over mijn squat. LB is gewoon weak :(.
 
Je hebt al een behoorlijk trainingslog, goed man dat je het volhoud om je log bij te houden!!!

Maar wat zijn je stats ondertussen??
 
Jammer van de squat!

Weet je ook waarom het niet ging? Techniek nog niet helemaal lekker of niet genoeg spierkracht?

(bijna 100 kg fullsquat... I envy you!)
 
Ja mijn squat was veel hoger. 175KG onder parallel. Door blessure rustig aan gedaan en nu een russisch schema opgepakt. Vorige week 6x6x87,5 gedaan, zonder al te veel moeite. En nu leek het wel lood op mijn rug.
Misschien door de conditietraining? Misschien doordat ik nu ook op woensdag nog de legpress meepak?
 
hoe ga je je lb sterker maken?

Ik deed eerst ook legpress, maar in feite heeft die oefening geen toegevoegde waarde aan je training...
wil je je squat beter maken dan zul je moeten squatten (in alle vormen en varianten)
 
Ja, ik doe nu dus 2x per week squaten. Leek goed vooruit te gaan maar nu....? Maar misschien gewoon een slechte dag, voel me ook moe. Einde van de week minder als 8uur rust per dag! Ik hoop dat dat het is.
 
Goed eten... ik heb nu Vitargo gehaald om mezelf vol te pompen na de training.. SPAM SPAM..

Je training zal beter gaan als je je Joopie Quotes weghaald..
maar je eigen quotes, of gebruik de mijne :p
 
eduardjanssen zei:
Ja mijn squat was veel hoger. 175KG onder parallel. Door blessure rustig aan gedaan en nu een russisch schema opgepakt. Vorige week 6x6x87,5 gedaan, zonder al te veel moeite. En nu leek het wel lood op mijn rug.
Misschien door de conditietraining? Misschien doordat ik nu ook op woensdag nog de legpress meepak?


je moet ook niet gaan hardlopen met dat squat-gewicht nog op je nek; vind je het gek dat je dan moe wordt?


geintje kerel, je doet het prima maar krachttraining en krachtsport hebben allebei verschillende doelen en samen is moeilijk te combineren maar wel haalbaar!:D


:cool: suc6 !
 
wel erg korte training he edje?? ;)

maar ben blij dat je na je knieblessure tenminste nog setjes boven de 90 kg kan doen! Ik heb het potverdomme aan mn lies!! :(
 
mijn oprecht medeleven beste vrind!
k*t voor je dat je squat zo k*t gaat, ik had gister 6x170 OP parallel:D (verkapt "ik wel, jij niet" post).
Ik hoop voor je dat je het licht ziet en dat je squat weer omhoog schiet.
Wat is de bottleneck? hams/quads/knieen?
 
Ik weet niet wat de bottleneck is. Ik ben sinds kort weer intensief gaan deadliften, heb de legpress weer in mijn schema toegevoegd (dit op aanraden van Joopie om zo mijn DL omhoog te helpen) en ik ben hardlopen.
 
Minder dan 8 uur per dag rust, ondertussen hard werken en trainen.
Ik weet niet hoeveel slaap jij nodig hebt, maar mij lijkt het gewoon dat je te druk bent op het moment? Squat is misschien wel de zwaarst denkbare oefening, vraagt het meeste energie van je, dus zal ook het eerste minder goed/achter uit gaan.
 
Legpress ter ondersteuning voor deads? Ik denk dat Joopie een grap maakte :D
 
Gunsy zei:
Minder dan 8 uur per dag rust, ondertussen hard werken en trainen.
Ik weet niet hoeveel slaap jij nodig hebt, maar mij lijkt het gewoon dat je te druk bent op het moment? Squat is misschien wel de zwaarst denkbare oefening, vraagt het meeste energie van je, dus zal ook het eerste minder goed/achter uit gaan.

Zover ik weet is het leven van Ed altijd zo ingedeeld dus waarom dan nu dit, en als je over vermoeid bent merk je dat bij alles denk ik, en niet alleen met squaten
 
nofear train! zei:
mijn oprecht medeleven beste vrind!
k*t voor je dat je squat zo k*t gaat

hahahaha.. Ja we vinden het allemaal k*t dat het zo slecht met je gaat..
Vreselijk gewoon, als we je log bekijken huilen sommige van ons zelfs.
Toch motiveerd het ons dat iemand zoals jij het blijft proberen.. elke keer weer.
Het is goed voor onze traanklieren en traanbuizen dat ze eens goed hun werk kunnen doen..

Ik vergelijk het ook met iemand die geen stembanden meer heeft en toch met idiols mee wil doen met zijn vibrator tegen zijn strot.. Hopeloos, maar toont wel karakter..


Kijk nofear! als je iemand zichzelf k*t wil laten voelen moet je het wel afmaken! Hopelijk hebbben jullie beide een wijze les aan. :p
 
20-11-'05

Benchpress
4x112,5
4x112,5
4x112,5
4x112,5

BOR's
3x130
3x130
4x120
4x120

Decline Benchpress
6x100
6x100
6x100

T-Bar row
6x6x110

Narrow grip benchpress
3x100
3x100
2x100
5x90
4x90
 
Back
Naar boven