Fitness Seller

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Netjes! Lekkere bench, daar zit meer in :)
 
Succes volgende week!
 
6-12-'05

Griep :( eerst maar even stomen dan.

Full squat
3x90
4x1x100

Parallel squat
2x5x100
2x5x90

:( Ik ben echt het vertrouwen kwijt in deze oefening.

Quatersquat een pin lager als vorige week, was nog net boven parallel.
6x120
4x160
4x160

Barbell Hacksquat
8x100
8x130
8x130

Farmerwalk
2x20Mx 60KG

Geen specifieke hamstring oefening, had nog last van spierpijn van onder tot boven in mijn rug.
 
hacksquat los?

das toch in een aparaat of niet?

zuur, zon verkoudheid


wat bedoel je precies met vertrouwen kwijt?
 
Hacksquat los ja, met barbell.

Met "vertrouwen kwijt" bedoel ik dat echt elk gewicht zwaar voelt, 60KG voelt al zwaar terwijl hij wel makkelijk gaat. Lastig uit te leggen, het gevoel dat het goed zit zal wel weer moeten groeien denk ik.
 
eduardjanssen zei:
Hacksquat los ja, met barbell.

Met "vertrouwen kwijt" bedoel ik dat echt elk gewicht zwaar voelt, 60KG voelt al zwaar terwijl hij wel makkelijk gaat. Lastig uit te leggen, het gevoel dat het goed zit zal wel weer moeten groeien denk ik.

dat wat jij hebt met squat heb ik ook in lichte mate, ondanks dat het qua kracht wel goed zit ben ik haast bang om de zware setjes te doen, weet niet waarom. Vanaf 150kg probeer ik al weer wat tijd te rekken terwijl het in principe wel gaat.




trouwens mooi moment: was ik net op google een plaatje voor peoples aan het zoeken, wil hem posten, heb jij het net al gedaan.

sherlock holmes, 1e plaatje toch :D
 
Beterschap jongen. Is een beetje een psychologisch effect waarschijnlijk, dat je toch opziet tegen het gewicht wat je versjouwt. Maarja, gewoon zo min mogelijk toch aan proberen te denken.
 
toch nette training!

Miss met je eerdere blessure te maken dat het allemaal zo zwaar voelt?
 
8-12-'05

Schouder dumbbell press
12x28
11x30
11x30
11x30

Latpull down
12x60
12x70
12x80
6x100
8x100

Benchpress
6x2x100

Side raises
8x24
8x26
8x30
2x8x36 (smokkelen)

Bicepcurl + Narrowgrip benchpress
8x40 + 8x60
8x40 + 8x70
8x40 + 8x70
8x40 + 8x70
5x40 + 5x70
6x40 + 6x70
 
Nice volume kerel!

Nette side raises!
 
Mooie training ja, lekker van die bench, dat je die er nog ff uitperst na die dumbbell presses.
 
Zo, lekker jongen, vette training. Die bench zonder opwarming zo even tussendoor? :D
 
lekkere training goede db presses.grts
 
jorasho zei:
Zo, lekker jongen, vette training. Die bench zonder opwarming zo even tussendoor? :D


Nee, eerst een setje van 8x60.

@all, thnx bro's!
 
Nette UB-training EJ! Behoorlijk zware side raises t.o.v. je dumbbell press. Hoe kan dat?
 
Hehe daar zat ik ook al van te kijken. Side raises zijn natuurlijk wel met smokkelen, maar de eerste 2 a 3 reps gingen nog vrij netjes. Dus....??? Ik weet het ook niet.
 
Volgende keer dus gewoon die press omhoog schroeven!:D
Misschien komt het wel, omdat je goed warm bent, tegen de tijd dat je aan die side raises begint en je daar dus meer mee pakt of durft te pakken?
 
Back
Naar boven