AndroidHealthClinic

Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Evengoed nog even een PR eruit geperst, dus ik vind het netjes, EJ! Ik hoop, dat er niets ernstigs uit komt maandag. Sterkte!
 
het zal wel pfeiffer zijn denk ik.

je slaapt veel zeg je

hoe zit het met je energie?
 
:) thnx. Zal wel loslopen, ik vermoed dat het gewoon komt door de onregelmatige slaapuren en dat gaat nu gewoon zijn tol eisen.
 
Ik heb dat zelf ook weleens, omdat ik onregelmatig werk. Meestal pak ik dan even wat vaker een zonnebankje, waar ik ook altijd even lekker indommel. Ik kom daar altijd frisser en fitter onder vandaan. Maja, je kan beter eerst maandag even afwachten, want misschien heb je idd wel een virusje of een bacterietje in je lichaam zitten.
 
Mighty zei:
Meestal pak ik dan even wat vaker een zonnebankje, waar ik ook altijd even lekker indommel. Ik kom daar altijd frisser en fitter onder vandaan.
en roder ook zeker;) :D
Mooie pr op de dead, sterkte
 
9-1-2006

Benchpress
10x100
8x100
7x100
8x90

decline benchpress
3x100
3x110
3x110
3x110

Rack lockouts (net onder parallel)
1x130
1x130
2x120
2x120

Incline hammer-grip dumbbell press
4x38
3x36
4x36
 
Nice training kerel!

Nette gewichten die ik daar zo zie.. :)
 
Jep, prima training, mooie gewichten.
 
edde ped.. waarom had je niet wat reps geforceerd gedaan bij BP zodat je 5x 10x100kg kon pakken
 
Netjes Ed! Heb je de uitslag al binnen?
 
@Champ, gebrek aan goede spotter.

@mighty, thnx. Nee nog niet, foto's zijn vandaag gemaakt van mijn longen en gisteren bloed laten prikken.

@all, thnx :)
 
waarom niet wat hoger in de reps bij curlen. verder wel weer netjes.grts
 
Sow weer een zeer nette training..

Curlen?
zal wel komen omdat der Hammer-grip staat ;)
 
nice! gaat lekker wat ik zo zie!
 
Thnx!

Uitslag onderzoeken; Alles is oke :), het komt dus allemaal gewoon door te weinig rust.
 
Okay dan maar wat eerder gaan slapen, wat langer in bed, geen probleem toch ;)

Slaap ze!
 
Back
Naar boven