XXL Nutrition

trainingslogje.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutch Destroyer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2006
Berichten
36
Waardering
0
na vele traingslogs bekeken te hebben leek t mij ook wel geinig om een trainingslogje te maken.
train nu iets meer dan een jaar ben 17 jaar oud 1. 80m lang weeg 103 kg met 18% BF
stats op dit moment zijn:

squat: 180 8x
Leg press: 370 kg
bench press: 120 6x
shoulder press: 2x40(dumbbells) 8x
side raises: 2x22 10x
pulldown: 90 8x
biceps curl: 2x24 10x

ik train nu 5 keertjes in de week:

dag 1: Borst
dag 2: rug biceps onderarm
dag 3: schouders triceps
dag 4: benen
dag 5: biceps triceps onderarm

en tussen door elke dag wel wat buik...
later maak ik nog een meer uitgebreide log..
tips voor voeding training of ander trainingsschema zijn van harte welkom..


grtz dutch destroyer
 
Laatst bewerkt:
dat je zo een stats binnen een jaar haalt zeg dan ben je wel een talentje.
 
thnx ik woog vorig jaar 60 kilo's maarre door elke dag hard te trainen gewoon dat ik kotsend naar huis liep gaat t nu zo lkkr en natuurlijk door het vele vreten...
 
lol gewoon 40 kg aangekomen :D Goeie krachtstats
 
Waarom train je armen twee keer per week?
 
Nette stats, toch vind ik dat je een raar schema hebt...

en bij welke dag hoort je eerste training? benen borst schouders rug biceps ???

succes met je log iig!
 
hmme ben nu met een schema bezig uit de muscle en fitness gericht op armen is wle goed schema me armen zijn al 3cm dikker geworden erdoor enne
begin niet op een bepaalde dga met een spiergroep is gewoon 5 dagen trainen en dan een dag rust en dan zo doorgaan..
 
Interessant;)
Mooie prestatie na een jaar :thumb:
 
Vreemd.. zulke krachtstats, ruim 40 kg aankomen in 1 jaar.. Als dat echt zo is, zul je een leuke toekomst tegemoet gaan.
 
ahah thnx jah t is echt zo die jongens van me gym verbazen zihc ook elke week weer gna gna gna;)
 
teringjantje gister benen gesloopt kan amper lopen ahaha HEERLIJJKK!!!
 
Vreemd.. zulke krachtstats, ruim 40 kg aankomen in 1 jaar.. Als dat echt zo is, zul je een leuke toekomst tegemoet gaan.

My thoughts exactely.
 
squat: 180 8x
Leg press: 370 kg


deze waren vanmorgen nog squat 160 8x en legpress 350kg? Loop je de boel in de maling te nemen?
 
hehe of hij heeft gewoon een PR gezet.. wel vaag idd
 
legpress, voordat ik was gestopt ging ik van 60 naar 220 in 2weken?? dus kan wel hoor
 
legpress, voordat ik was gestopt ging ik van 60 naar 220 in 2weken?? dus kan wel hoor

legpress ja. Maar ineens is zijn squat 20kg hoger. Dat lukt niet zomaar... niet met 8 reps.
 
potverdikke, das een leipe squat voor een 17 jarige.

I want movies! (nee, niet omdat ik je niet geloof, wil gewoon een 17 jarige 180 kg for reps zien squatten.)
 
ahaha neej had gisteravond benen gedaan enne ben dusz zwaarder gegaan
wantte deed 160kg 12x en nu 180kg 8x dusz als je bter had opgelet danne kon je dat zien enne moviess en picss komen eraan
en voor de gene die me niet geloven is jullie zaak ik weet dat ik het kan en mensen van me gym ook duszzz
 
Erg sterk dan. Hoever zak je door?

Plaats dan trouwens je hele training. Dat is de bedoeling van een log ;)
 
Back
Naar boven