XXL Nutrition

trainingsmaat F4F (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scaleo

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
2.306
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Is er van hier iemand die sport bij fit for Free in nijmegen?
Ik sport op zich wel lekker in mn uppie maar zou toch graag eens samen trainen met iemand.
 
:fa:
 
lol! haha,

denk dat solo trainen het beste is, tenzij je een spotter nodig heb tijdens BP ofzo, zou gewoon aan iemand vragen of ze jouw kunnen spotten

F4F is de sportschool met de mooiste vrouwen (in Groningen tenminste) vragen of ze je willen spotten is gelijk een ideale opening

(Leg het ze wel eerst uit wat het inhoudt anders lig je met de stang op je keel:o)
 
Moven naar Atlas een optie?
De echte bikkels zitten niet bij F4F...
 
wat is er mis met f4f? :P
zit ook bij F4F (alleen wel in een andere plaats :P)

F4f heeft dumbbells tot 32kg, iets aan de lage kant dus. En teveel kids die in groepen trainen, erg hinderlijk, zitten ze te whatsappen enzo -_-

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 16:18 ----------

F4F is de sportschool met de mooiste vrouwen (in Groningen tenminste) vragen of ze je willen spotten is gelijk een ideale opening

(Leg het ze wel eerst uit wat het inhoudt anders lig je met de stang op je keel:o)

Die zijn altijd met cardio bezig
 
F4F is de sportschool met de mooiste vrouwen (in Groningen tenminste) vragen of ze je willen spotten is gelijk een ideale opening

(Leg het ze wel eerst uit wat het inhoudt anders lig je met de stang op je keel:o)

weet niet maar als ik 100+ kg bankdruk hoef ik geen chick van circa 50kg die mij spot hoor
 
vrienden zitten bij andere sportscholen (health centres :rolleyes:)

en de dumbbells bij f4f gaan tot 50 kg in ieder geval
 
vrienden zitten bij andere sportscholen (health centres :rolleyes:)

en de dumbbells bij f4f gaan tot 50 kg in ieder geval

Ik zou niet weten waarom je perse een trainingsmaatje erbij wilt hebben.
In mijn ogen belemmerd dat je training: te veel praten, meer rust..

Als je een spotter nodig hebt kan je toch wel iemand in de gym ff lief aankijken?
 
Ik sport bij F4F in Nijmegen. Ook altijd alleen, waar opzich niks mis mee is. Alleen soms is het weleens handig om wat informatie of trainingstips uit te wisselen. Stuur anders eens een PM
 
Back
Naar boven