Fitness Seller

trainingsmaatje (regio Groningen)

Bezoekers in dit topic

Ano_1987_7

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
16
Waardering
0
Hallo allemaal.

Ik zal me kort even voorstellen. Ik ben een 24-jarige student uit Groningen en woon nog op kamers. Ik ben een sociale en spontane jongeman. Sportief ben ik altijd geweest, maar sinds kort doe ik serieus aan krachttraining.
Nou vind ik het moeilijk om mezelf in mijn eentje elke keer te motiveren. Ik zou het daarom fijn vinden om een trainingsmaatje te hebben. Eventueel ben ik bereid om van sportschool te switchen. Laat maar wat van je weten wanneer je serieus interesse hebt.

Groeten, Gauloise.
 
Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar iemand die wel met je mee wil trainen, maar het lijkt mij wel leuk. Ik vind altijd alleen trainen ook maar saai.

Zelf doe ik dit nog niet zo heel erg lang dus ik hoop niet dat je er dan te veel van verwacht :P Ik kan maximaal 50 kg bankdrukken. Ben dus nog niet zo super goed. Wil dit alleen wel verbeteren het komende jaar.
 
Gast check eerst ff het topic hier onder..,
 
Oooow whoeps..... Dit is wat gênant...
 
Whahaaa.., ander pm je hem eventjes., ga dr vanuit dat die wel interesse heeft in een boy van 23yo:D
 
hahahaha nee dankje :P denk dat ik maar gewoon alleen blijf trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 17:09 ----------

Weetje dit komt best wel homofoob over eigenlijk zo XD
Even voor de duidelijkheid ik heb niks tegen homo's hoor. Wil alleen niet een berichtje zoals daar stond.
 
Waar is de rest van het verhaal gebleven?
 
2x hetzelfde topic.., Andere staat hier onder..,
 
Back
Naar boven