Fitness Seller

trainingsmethode tijdens het kuren ???

Bezoekers in dit topic

blasmusik

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
520
Waardering
0
In een vorige topic werd er mij op gewezen dat het ook zeer belangrijk is je training aan te passen gedurende een kuur.

Tot nu toe weet ik dat je moet zwaar gaan.........6 reps.

Momenteel train ik vier maal per week....alles 1 maal per week.

Nog tips......alle nuttige zijn welkom.
 
Je moet altijd zwaar gaan tijdens je training;)
Als je kuurt, herstel je rapper.
Dus, kan je meerder spiergroepen 2maal per week trainen.
Maar toch rustdagen inlassen en voldoende slaap.

Aantal reps zijn pers afhankelijk, de ene loopt al rapper hypertrophia op dan de andere, zelf aanvoelen dus.
Veel mensen denken met een schema verder te geraken, trainen moet je doen op je gevoel, juist als je voeding
 
Laatst bewerkt:
thanks cancun.
 
Graag gedaan bro
 
volledig mee eens, houd ook niet van trainingsschema's, train puur op gevoel, zowel qua gewicht als qua oefeningen. maar tijdens de kuur iig alles gewoon steeds iets zwaarder proberen te maken. Kun je met een zwaarder gewicht 10/12 herhalingen pakken, meteen weer verzwaren. and so on.
 
Ben het er niet mee eens om je gewichten steeds te verzwaren.

waar je zonder roids 6 reps mee kan doe je nu vaker, veel sporters hebben een mentale terugslag van het verzwaarsysteem,als ze offtime zijn.

Zeg maar dat je nu amper 6x 140kg drukt, en ontime haal je 10-12 evt. met 150kg.

is het toch anders als je gaat verzwaren naar 165kg 6 reps. die je offtime nooit aankan.

:)
 
ben ik het niet helemaal mee eens ik train zelf volgens een schema qua spiergroepen . in de oefeningen probeer ik zo veel mogelijk variatie te houden maar ik denk dat je met een goed uitgebalanceerd schema die je om de 8 a 10 weken veranderd zeker goed kan zijn. bij mij op de sportschool trainen veel jongens op gevoel en meestal hebben ze een gevoel in de borst en biceps lol. in zekere zin ben ik het met roberto en cancun eens maar ik denk dat als je geen gevorderden trainer bent ,hoe blasik op mij overkomt je veel baat kunt hebben bij een persoons gericht schema laat je door iemand die er verstand heb even evalueeren en vraag hem een schema te maken zodat je goed aan je wat zwakkere punten kunt werken. suc6
 
tuurlijk moet je een schema hebben qua spiergroepen en dagen, maar de invulling qua oefeningen verander ik telkens naar hoe ik me op dat moment voel. Maar idd, ben het met je eens dat je dan al wel wat verder in de sport moet zijn ja.

dat met die mentale terugslag vind ik bullshit, daar moet je je gewoon op instellen, en niet om die reden resultaat tijdens de kuur om laten liggen, enkel omdat het na de tijd zuur is dat je minder zwaar moet gaan.
 
tuurlijk moet je een schema hebben qua spiergroepen en dagen, maar de invulling qua oefeningen verander ik telkens naar hoe ik me op dat moment voel. Maar idd, ben het met je eens dat je dan al wel wat verder in de sport moet zijn ja.

dat met die mentale terugslag vind ik bullshit, daar moet je je gewoon op instellen, en niet om die reden resultaat tijdens de kuur om laten liggen, enkel omdat het na de tijd zuur is dat je minder zwaar moet gaan.

Het blijkt toch dat er veel sporters zijn die er last van hebben Roberto, daarom geef ik dit advies mee.

een ieder moet zelf weten wat ze er mee doen;)
 
gewoon voor de PR's gaan! (4repmax PR's )
 
Het blijkt toch dat er veel sporters zijn die er last van hebben Roberto, daarom geef ik dit advies mee.

een ieder moet zelf weten wat ze er mee doen;)



tuurlijk, elke bb zal daar last van hebben, net als de puistjes, extra haargroei, slapeloze nachten en zweetbuien, maar ja, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij. Ga je zelf om deze reden ook minder zwaar dan je kunt tijdens n kuur porterhouse?
 
Hard trainen doe je altijd als het goed is.
Ik verander nagenoeg niets in een kuur.
 
maar door de krachttoename van de kuur zul je toch automatisch zwaarder kunnen trainen? Hard trainen staat niet altijd in verhouding met gewicht. En muis, ben je wel s zo lang off geweest dat de krachttoename weer afneemt tussen de kuren in zeg maar?
 
jongens altijd zwaar gaan in een kuur blijven verhogen daar pak je massa en kracht mee daar doe je het tog voor en als de kuur voorbij is en je vangt het goed kan je best wel veel kracht overhouden als ik 30 kilo aan kracht win een kuur en ik verlies er 15 hou ik er nog altijd vijftien over om mee tenemem naar de volgende.en ik wil niet zeggen dat als je uit de kuur je niet zwaar moet trainen alleen verhogen zal er dan niet inzitten .
 
bedankt voor alle tips....ben ik toch al een stap verder.

Merci....merci ....merci.....
 
idd,
en ik zou in jou plaats idd ook gaan voor de manier, waarop je eerst meer reps doet met je hoogste gewicht, en dan daarna gewicht verhogen, ik spreek uit ervaring, op onze leeftijd moet je opletten, als je te snel verhoogt in gewicht, en vooral, als je spieren
sterker worden in de kuur, je geen blessures oploopt aan gewrichten en pezen
 
jongens altijd zwaar gaan in een kuur blijven verhogen daar pak je massa en kracht mee daar doe je het tog voor en als de kuur voorbij is en je vangt het goed kan je best wel veel kracht overhouden als ik 30 kilo aan kracht win een kuur en ik verlies er 15 hou ik er nog altijd vijftien over om mee tenemem naar de volgende.en ik wil niet zeggen dat als je uit de kuur je niet zwaar moet trainen alleen verhogen zal er dan niet inzitten .

Niet slecht bedoeld kerel, maar gebruik aub eens leestekens. Dit is wel zo irritant om te lezen. Met punten, komma's en hoofdletters is het niet 10 maar 50x duidelijker.

Een echte trainingsmethode tijdens de kuur is er niet. Gewoon veel variëren en je lichaam leren kennen.
 
maar door de krachttoename van de kuur zul je toch automatisch zwaarder kunnen trainen? Hard trainen staat niet altijd in verhouding met gewicht. En muis, ben je wel s zo lang off geweest dat de krachttoename weer afneemt tussen de kuren in zeg maar?

Jazeker kerel, die krachtAFNAME heb ik al erg snel.
Juist op dat soort momenten doe ik een beroep op echt werkende supplementen zoals JP8 of Nos Ether van GetDiesel.

Niet slecht bedoeld kerel, maar gebruik aub eens leestekens. Dit is wel zo irritant om te lezen. Met punten, komma's en hoofdletters is het niet 10 maar 50x duidelijker.

Een echte trainingsmethode tijdens de kuur is er niet. Gewoon veel variëren en je lichaam leren kennen.

Idd niets persoonlijks, maar het gebeurt teveel op DBB, leest verdomd irritant en komt niet bijster slim over.
 
Jazeker kerel, die krachtAFNAME heb ik al erg snel.
Juist op dat soort momenten doe ik een beroep op echt werkende supplementen zoals JP8 of Nos Ether van GetDiesel.



Idd niets persoonlijks, maar het gebeurt teveel op DBB, leest verdomd irritant en komt niet bijster slim over.

Werkt dat echt zo goed die JP8 in combinatie met NOS Ether? Ben van plan om het ook eens te proberen, pak nu Vasocarge en Xtend die moet eerst op.

Hoe staan jullie trouwens tegenover Testo-Boosters na een kuur?
 
tuurlijk, elke bb zal daar last van hebben, net als de puistjes, extra haargroei, slapeloze nachten en zweetbuien, maar ja, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij. Ga je zelf om deze reden ook minder zwaar dan je kunt tijdens n kuur porterhouse?

niet minder zwaar, maar meer herhalingen is mijn advies.

mijn 1RM stats zijn ook zonder roids gemeten.

;)
 
Back
Naar boven