Fitness Seller

trainingspartner in nijmegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ghettoboy

Cool Novice
Lid geworden
25 jul 2011
Berichten
156
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
hallo,

zoek eigenlijk nog een trainingspartner in nijmegen, omdat ik zeker nog wel wat kan leren kwa trainingschema's en techniek. die ook graag en intensief bezig is met het bodybuilden. ik ken zelf ook wel gasten waar ik mee kan fitnessen maarja dat zijn beachboys die niks serieus doen en alleen maar lullen zonder benen te trainen. nouja zou fijn zijn als er serieuse reacties komen

het is ook gewoon goed voor je motivatie met ze 2en trainen.

m.v.g
 
Laatst bewerkt:
Thomasgroenlo en ik studeren in Nijmegen, ik sport alleen nog in m'n hometown. Wat hij doet weet ik niet maar je kunt hem pm'en.

Welke gym wou je trainen daar dan?
 
check trouwens de sportkaart van sportcentrum via de uni, is maar €94 voor een heel jaar, onbekend sporten + heel veel gratis cursussen, voetbalzaaltjes/tennisbaan huren etc.
 
ik trainde bij atlas aardig hardcore maar geen begeleiding. nu wou ik bij east side performance trainen zeggen ze dat je daar niet als een bber mag trainen? dat zeiden ze tegen een vriend van me toen die daar een proefles kreeg. dus zoek nu echt snel iets anders
 
ik trainde bij atlas aardig hardcore maar geen begeleiding. nu wou ik bij east side performance trainen zeggen ze dat je daar niet als een bber mag trainen? dat zeiden ze tegen een vriend van me toen die daar een proefles kreeg. dus zoek nu echt snel iets anders

ik raad je aan om de uni eens te bekijken. aardig groot, overdag meestal rustig ('s avonds 6 tot 8 wel druk), ruimte om te squatten, deadliften etc. dumbbells tot 40kg.
 
gewichten op de uni gaan nu iig tot 50kg maar het is overdag tog wel redelijk druk. Heb ook mindere verhalen gehoord over eastsideperformance maar zelf geen ervaring mee.
 
Radboud Masterrace Reporting in.
 
Ik train ook op de uni in nijmegen, top gym imo. Ik vind het altijd wel leuk om met anderen te trainen, ongeacht niveau en je bent welkom om eens met mij te komen trainen. Losse trainingen kosten 7,50, abbo is voor studenten (uni/HAN/..) idd rond de 90 euro per jaar, voor particulieren 45 euro per maand geloof ik voor onbeperkt sporten. Ik betaal als ex-studeerder nog 188 euro voor dit jaar.
 
ik train zelf in wijchen, ben ook woonachtig in wijchen en nijmegen.

go4fit is een aanrader, daar train ik nu ook, ze zeggen wel dat vivelli meer voor het bodybuilding is maar de cable cross daar is k*t geplaatst, staat bekant tegen de incline bp aan en je kan hem alleen boven en onder gebruiken. verder wel dumbbells tot 50 kg en bij go4fit tot 40.

http://www.sportclubgo4fit.nl/
 
ik trainde bij atlas aardig hardcore maar geen begeleiding. nu wou ik bij east side performance trainen zeggen ze dat je daar niet als een bber mag trainen? dat zeiden ze tegen een vriend van me toen die daar een proefles kreeg. dus zoek nu echt snel iets anders

East side kun je gewoon trainen zoals je wilt, alleen zul je niet de standaard machines daar tegenkomen.

Atlas is gewoon het prettigste in de regio. Begeleiding is er niet nee, maar je hebt toch een mond. Lopen genoeg mensen met kennis.

Go4Fit is duurder en minder hardcore.

http://newage22.com/
Zit bij het centrum. Kun je ook aardig trainen.
 
atlas is toch juist de place to be man
 
Ga ook m'n sportkaart even aanvragen volgende week ... dan kan ik ook op de uni trainen :)

Was vandaag op de USC, wel wat brede mannen gezien ... denk dat ik er maar even mee ga praten :)
 
Ik train ook op de uni in nijmegen, top gym imo. Ik vind het altijd wel leuk om met anderen te trainen, ongeacht niveau en je bent welkom om eens met mij te komen trainen. Losse trainingen kosten 7,50, abbo is voor studenten (uni/HAN/..) idd rond de 90 euro per jaar, voor particulieren 45 euro per maand geloof ik voor onbeperkt sporten. Ik betaal als ex-studeerder nog 188 euro voor dit jaar.
Hoe is het sporten daar? Ik twijfel of ik bij seneca (han) of uni ga sporten. Hoor verhalen dat het daar ****ing druk is, aangezien ik ook tussen 18:00-21:00 moet trainen :p

OT: bij welke sportschool train je?
 
Hoe is het sporten daar? Ik twijfel of ik bij seneca (han) of uni ga sporten. Hoor verhalen dat het daar ****ing druk is, aangezien ik ook tussen 18:00-21:00 moet trainen :p

OT: bij welke sportschool train je?

Seneca en uni zijn toch samen gegaan? Want de HAN ( wij ) sporten op de uni
 
Seneca en uni zijn toch samen gegaan? Want de HAN ( wij ) sporten op de uni
Weet niet precies hoe het zit, volgens mij kan ik voor €250,- een heel jaar sporten in seneca, wat er prima uitziet trouwens (misschien iets te fancy). Uni zou dan 95 zijn?
 
Weet niet precies hoe het zit, volgens mij kan ik voor €250,- een heel jaar sporten in seneca, wat er prima uitziet trouwens (misschien iets te fancy). Uni zou dan 95 zijn?

Uni is 93 ofzo voor studenten inderdaad :)
 
East side kun je gewoon trainen zoals je wilt, alleen zul je niet de standaard machines daar tegenkomen.

Atlas is gewoon het prettigste in de regio. Begeleiding is er niet nee, maar je hebt toch een mond. Lopen genoeg mensen met kennis.

Go4Fit is duurder en minder hardcore.

http://newage22.com/
Zit bij het centrum. Kun je ook aardig trainen.

dat dacht ik dus ook maar een trainer van east side vertelde duidelijk dat ze niet willen hebben dat je als een bber traint. ik bedoel je moet zelf weten wat je wilt doen daar betaal je de contributie ook voor.

verder heb je gelijk over atlas.
 
Hmm eigenaar daar (Patrick) gaat mij echt niet vertellen als ik daar wil trainen hoe ik moet trainen. Je hebt gewoon dumbbells/banken/squatrek/glute ham raise en diverse dingen daar.

Alleen machines en crossovers zie je bijvoorbeeld niet daar.

Maar het is imo niet beter dan Atlas.
Weet niet welke tijden je traint.
 
Back
Naar boven