XXL Nutrition

Trainingsschema 2x per week, naast voetbal

Users who are viewing this thread

random0

Novice
Lid geworden
12 sep 2011
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Beste mede-sporters!

Ik train nu al bijna een jaartje met veel plezier, en ben blij met het tot nu toe geboekte resultaat. Ik voel me fit, redelijk droog en altijd goed gemotiveerd om me trainen. Mijn trainingsdoel is namelijk een plekje bij de korps officiers van de marine te bemachtigen.

L:187 cm
G: 82 kg
%: 8

Ik trainde altijd 3 keer per week. En gebruikte een zeer handig trainingsschema hiervoor (allround alle spiergroepen 1 keer per week, buik 2 keer, incl benen). Hiernaast trainde ik ook nog eens 2 keer per week voor de voetbal(redelijk niveau), en daarnaast ook nog een wedstrijd. Alleen kom ik er qua tijd(school, werk) niet meer uit om 3 keer per week naar de sportschool te gaan. (helaas een kwartiertje fietsen naar de gym)

Met de naderende examens, is het voor mij noodzakelijk om terug te gaan naar 2 keer per week trainen. Hiernaast heb ik thuis wel de beschikking over een dumbbell van 10 kilo en zou ik eventueel thuis kunnen trainen.

Voor mij was het gebruikelijk om zelf een geschikt schema te vinden op internet, maar na lang surfen ben ik helaas er geen één tegengekomen die aansloot op mijn trainingsdoel en de mogelijkheden.

Ik ben zeker bereid ook thuis oefeningen te doen, maar wil graag mooi droog blijven, en zeker geen kracht verliezen. Over mijn massa ben ik tevreden :)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of adviseren, hoe ik toch mijn resultaten kan blijven boeken, maar ik niet in de knoop kom met mijn andere verplichtingen.

Alvast bedankt!

supersized

Huge Freak
Lid geworden
5 sep 2011
Voor het korps zou ik veel training op uithoudingsvermogen, misschien crossfit iets voor jou?

Naar boven