AndroidHealthClinic

Trainingsschema Beginner

Bezoekers in dit topic

Rubeng

Novice
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,

Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Ruben, 18 jaar oud en heb nog nooit iets fitnessgerelateerds gedaan. Vandaar ook dat ik met mijn 1.90 slechts 70 kg weeg. Daar moet wat aan gebeuren en daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Vanaf volgende week heb ik de beschikking over een Body Sculpture Bmg4700.

Mijn vraag aan jullie is of het zonder gericht voedingsschemanut heeft om 1 a 2 uren in de week te trainen op dat ding.

Zoja, kunnen jullie een schema bedenken voor op dit apparaat voor iemand die nog nooit aan fitness heeft gedaan en dus beginner onder de beginners is. Ik hoop vooral mijn schouders, armen en borstspieren te vergroten.

Alvast mijn dank!

Ruben
 
Zonder gericht voedingsschema?

Wat wil je dan gebruiken om je spieren mee te voeden? Twee sneetjes brood bij je ontbijt, een schaaltje muesli als lunch en een kommetje soep als avondeten?

Als je met krachttraining aan de slag gaat en serieus resultaat wil boeken, begin dan met het maken van een goed schema. Lees de stickies en leer over hoe je je lichaam kunt voorzien van de juiste voedingsstoffen.

Met alleen twee keer per week een kwartiertje gewichten trekken op een thuis-apparaat kom je niet heel ver. Sorry.
 
Zonder gericht voedingsschema?

Wat wil je dan gebruiken om je spieren mee te voeden? Twee sneetjes brood bij je ontbijt, een schaaltje muesli als lunch en een kommetje soep als avondeten?

Als je met krachttraining aan de slag gaat en serieus resultaat wil boeken, begin dan met het maken van een goed schema. Lees de stickies en leer over hoe je je lichaam kunt voorzien van de juiste voedingsstoffen.

Met alleen twee keer per week een kwartiertje gewichten trekken op een thuis-apparaat kom je niet heel ver. Sorry.

Dit, zoek een dergelijke sportschool...

Geen voeddingschema hebben kan nog, veel mensen hebben hier moeite mee, je zal wel degelijk groeien en sterker worden, maar besef je wel dat je er nooit echt goed uit gaat zien (fitness model/bodybuilder goed), daar meot je écht wat voor over hebben...
 
Dat hoeft ook helemaal niet :).
Ik hoef helemaal niet zo breed en gespierd te worden als de meesten hier, ik wil gewoon wat groeien.

Met zonder gericht voedingsschema bedoel ik dat ik geen vast schema wil of iets dergelijks.
Tuurlijk begrijp ik wel dat ik gezond en veel moet eten ;)

Ik heb er echter 0,0 verstand van dus ik had gehoopt dat jullie mij een basisschema't konden aanmeten en dan zie ik wel hoe ver ik kom :D
 
lees aub stickies
 
Back
Naar boven