XXL Nutrition

Trainingsschema beginner

Bezoekers in dit topic

En dit is een meer recente ontwikkeling: hij valt je aan op je fysiek. Liefst samen met zijn vriendje Broto.

Toch gek wel he in een sport waar alles draait om de fysiek. Als je niet tegen kritiek kan op je fysiek dan heb je niets te zoeken in het bodybuilden.
Ik vraag me ook werkelijk af wat figuren als jij op een bodybuildingforum te zoeken hebben als je toch niets wilt leren en je stronteigenwijs aan je bro kennis vast klampt.
Treurigste is dat je die bro kennis hardnekkig blijft verspreiden naar beginners.
 
Toch gek wel he in een sport waar alles draait om de fysiek. Als je niet tegen kritiek kan op je fysiek dan heb je niets te zoeken in het bodybuilden.
Ik vraag me ook werkelijk af wat figuren als jij op een bodybuildingforum te zoeken hebben als je toch niets wilt leren en je stronteigenwijs aan je bro kennis vast klampt.
Treurigste is dat je die bro kennis hardnekkig blijft verspreiden naar beginners.
Heb je het nou over jezelf?
 
Gezellig hier, maar dat terzijde :windup:

Ik wil ook stronglifts gaan doen, maar ik wil graag 4-5x per week gaan. Is het dan handig voor de overige twee dagen iets anders te pakken of gewoon opnieuw te beginnen?
 
Gezellig hier, maar dat terzijde :windup:

Ik wil ook stronglifts gaan doen, maar ik wil graag 4-5x per week gaan. Is het dan handig voor de overige twee dagen iets anders te pakken of gewoon opnieuw te beginnen?
Je kan Stronglifts 5x5 doen, maar dan niet 2 dagen rust nemen in het weekend, maar 1. Dan train je 3,5 dagen per week. Als je echt perse 4-5x per week zou willen trainen, dan zou je op off-days spieren kunnen trainen die je anders niet zo goed traint. Buikspieren, kuiten en dan afsluiten met high-intensity cardio, denk aan sprints of prowler runs.
 
Back
Naar boven