AndroidHealthClinic

Trainingsschema bij kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Hee gasten,
ik wist niet of ik hem nou hier, of bij de trainingsschema's moest zetten, maar zet hem maar hier, want er zal ook nog wel over de kuur gediscussieerd gaan worden!
Zoals jullie hebben kunnen lezen, komt over +/- een maand-2 maanden mijn eerste kuur eraan. (Test/D-bol)
Ik zou graag willen weten wat voor trainingsschema jullie erbij adviseren.
Een FB, een Ub/Lb of misschien wel een splitschema?
Ik train nu een splitschema met veel reps/low weight omdat ik even aan het cutten ben. Misschien wel handig om even die overtollige kilo's weg te werken, want er komen er dalijk weer genoeg aan!

Tevens ben ik niet echt bekend met een Ub/Lb - FB schema en ik weet dat daar vele topics over zijn, maar dat vele engels draait een beetje voor mijn ogen en zou graag wat richtlijnen willen bij het schema wat goed bij een kuur past. Hoef geen complete schema's, want vind het leuk om het zelf te maken.

Alvast hardstikke bedankt en de waardevolle tips worden met karma beloont ;) :D
 
Zou voor een 2xub/lb split gaan gericht op hypertropy. Reprange 5-12 hh. en rust zo'n 1-1,5 min. tussen setjes. Of je wisselt t af. De eerste 2 dagen van ub/lb split 2-2,5 min. rust en alles op 5 hh. En de andere 2 dagen van je programma alles 8-12?
Als je dan nog een keer extra aandacht aan bijv. je armen wilt besteden plak je die gewoon erachteraan...
Neem aan dat je met een kuur meestal met een hypertropy schema traind :D?
 
split, en doe waar je je goed bij voelt , pak alles hard aan, train hard en meedogeloos!!
 
haha dat is al iets wat zeker gaat gebeuren! maar een maat van mij raadde een FB aan om ook de rust te verhogen. 3 dagen pw maximaal knallen en 4 dagen rust. Do or Don't?
 
waarom zou je??

ik zeg minimaal 4 dagen knallen, je zit in je kuur man, rusten kan je ook snachts

eet veel en train ma di do vr
neem wo za zo rust.

in je kuur kan je dat wel aan, hoevaak train je nu?
 
Ik heb ooit een vriend tijdens een kuur zowel smorgens als savonds weten trainen, telkens andere spiergroep en hij groeide als een kool... Tijdens een kuur kan je je - bijna - niet overtrainen... je moet naar je lichaam luisteren en alles geven.
 
gewoon iedere dag trainne man laat ie test en die diana maar ze werk doen zorg dat je goed eet voel je lichaam aan als je denkt borst te doen een dag na een schouder training (of andersom)en t voelt niet goed doe dan benen of rug en die dag dr op borst je hebt meestal bij je 3rde week ook geen spierpijn meer ,overtraining kan natuurlijk altijd nog en het ergste is dat je de pijn pas vaak te laat voelt bijvoorbeeld na de kuur das lekker lever je na de kuur al je kilos weer in maar daar gaan we niet van uit natuurlijk :D sucses gozer
 
Snappen jullie er wel wat van, hij is niet bekend met UB/LB maar jullie raden hem dit wel aan. Doe gewoon waar je wel verstand van heb man.

Ik doe veel langzame bewegingen of negatieven gecombineerd met het zwaarste gewicht voeg je nog een dropset toe, werkt voor mij erg goed als je het gewoon rustig doet en heel beheerst voel je altijd alles op z`n uiterste. Maar dit is weer mijn ding! Doe wat jij lekker vind trainen en dan zal je daarin je weg vinden.
 
Split vind ik heerlijk liefst 5 dagen. wat zou ik qua reps moeten doen. 6/8 of beter 10-8-4? of ook gewoon wat ik het lekkerst vind. thnxx trouwes voor de comments
 
Ik hou geen reps aan, zorg gewoon dat ik keihard heb getraind en zo zwaar mogelijk.
 
Hi Animallegs,

Meen je niet serieus hé ?
Als je test/diana neemt, neem ik toch echt aan dat je werkelijk alles van je lichaam afweet en hoe je lichaam het beste groeit/bulkt op een bepaald persoonlijk trainings en eetschema.
Waarom heb je dan nog een schema van iemand anders nodig ???

Neem "gewoon" je eigen schema waar je vroeger ook het beste Natural op groeide, plus nog een beetje meer ;) , en laat geen schema's van andere voorschrijven.
 
trainen jullie iets specifieks na de gear te hebben gezet?
 
Hi Animallegs,

Meen je niet serieus hé ?
Als je test/diana neemt, neem ik toch echt aan dat je werkelijk alles van je lichaam afweet en hoe je lichaam het beste groeit/bulkt op een bepaald persoonlijk trainings en eetschema.
Waarom heb je dan nog een schema van iemand anders nodig ???

Neem "gewoon" je eigen schema waar je vroeger ook het beste Natural op groeide, plus nog een beetje meer ;) , en laat geen schema's van andere voorschrijven.

nou het was niet op die manier gegaan hoor dat ik van anderen wil weten voor een schema. ik groei het lekkerste op split 5 dagen. maar dat maatje van mij die hier ook op het forum zit, adviseerde mij om een topic hierover te openen. of het verstandig is om zwaarder te trainen en meer rust, of gewoon door te gaan met wat ik nu aan het doen ben. dat was meer het idee erachter ;) maar thnx voor je comment!
 
Ik zou gewoon voor split schema gaan, ook omdat je weet hoe het werkt en je daarvan zeker bent dat je er goed op groeit. Ik zou wel een achterlopende spier 2x trainen per week. Dus bv als je borst wat uit verhouding is, die 2x aanpakken. Maar de rest zoals normaal
 
ik dacht je training eerst kwam..dan pas je ondersteuning.... hier word het andersom gedaan... uhhh ja ik hebeen kuurtje hoe moet ik trainen?? als je niet eens weet hoe je moet trainen moet je niet eens denken aan een kuur
 
Nu ben ikzelf nog bezig met het bestuderen van anabolen. Maar is het niet een gevaarlijke combie die Test + DBOL? Kans op gyno etc word zo wel aardig groot... Of ga je voor test met een langere halfwaarde tijd en dan met DBOL kickstarten?
 
Nu ben ikzelf nog bezig met het bestuderen van anabolen. Maar is het niet een gevaarlijke combie die Test + dianabol? Kans op gyno etc word zo wel aardig groot... Of ga je voor test met een langere halfwaarde tijd en dan met DBOL kickstarten?

Je hebt altijd nolvadex of een anti-e om die gyno tegen te gaan he. Vanaf de tepels wat gevoelig beginnen te worden direct beginnen innemen. Is niet echt zo'n probleem hoor
 
dat begrijp ik maar neem aan dat je dan ook de kuur moet stoppen? Iets wat je niet wil lijkt me...

En als je de kuur niet hoeft te stoppen, zou je dan gewoon doorgaan met nolvadex nemen tot na je nakuur? (still learning.. ;))
 
Je hoeft de kuur niet te stoppen, alleen als het alsmaar erger word natuurlijk, want de gyno die je bijkrijgt gaat namelijk niet zomaar weg!!

Gewoon 20mg nolvadex nemen tot de gevoeligheid/lichte zwelling weggaat! Wat in vele gevallen gebeurd behalve als de gyno door andere dingen veroorzaakt wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven