Fitness Seller

Trainingsschema cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slammers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2010
Berichten
109
Waardering
29
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Ik heb nu de laatste maanden gebulkt naar de 80kg, maar nu vind ik het wel weer tijd geworden om te gaan cutten dmv IF voor de zomer. De afgelopen tijd heb ik getraind met een ub/lb schema 4 dagen p.w.

Nuu wil ik graag dan 3 kwartier cardio'en er achteraan doen, maar is het dan het beste om over te gaan op een 4 dagen split schema of het schema wat ik nu heb aan te houden? Nu heb ik namelijk 2 keer per week benen en ik weet niet of ik dat nou zo goed is met cardio er achteraan.

Ook wil ik niet te lang in de sportschool rondhangen, ben nu meestal wel een uur en 15 minuten bezig dus met cardio er bij kom ik dan uit op 2 uur. Als het moet dan moet het, maar heb ook nog wel tijd nodig voor andere dingen.
 
wowwww rustig aan met de cardio eej

Goed dieet en hard trainen.
In principe kun je prima upper/lower split blijven doen.
En dan nog: mocht je serieus op dieet gaan dan heb je aan de basisoefeningen genoeg. Dus ben je sneller kaar
 
Je kan je voeding aanpassen (-500 kcal) en dan hoef je geen cardio te doen. Je kan cardio ook prima combineren met UB/LB, maar dan zou ik geen cardio achter je LB dagen aan doen. Je kan dan ook kiezen voor cardio op rustdagen. Afhankelijk van je v% kan je er ook voor kiezen langer over je cut te doen, je hebt nog tijd zat. Op die manier kan je je huidige schema boven volgen.
 
Als ik -500kcal doe zonder cardio dan duurt het bij mij erg lang voordat er ook maar iets van vet verbrand, dat heb ik vorig jaar wel gemerkt. Heb meer profijt van wat cardio er bij.

Zoals ik mijn voedingsschema nu heb eet ik op trainingsdagen óp onderhoud en op niet-trainingsdagen 500kcal ónder onderhoud.
 
Back
Naar boven