1. Ontzet Notitie

Trainingsschema herzien

Topic in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Glen1993, 31 mrt 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Glen1993

    Glen1993 Novice Topic Starter

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    69kg
    Ik volg momenteel Lyle Mcdonald u/l 4x per week. Progressie is vrij goed, maar mijn benen groeien een stuk sneller dan mijn bovenlichaam (ondertussen 14kg bijgekomen op 2 jaar). Ik heb altijd voetbal gespeeld dus qua kracht en massa zijn mijn benen van nature groter/sterker. Ik ben tevreden met mijn benen momenteel, maar wil mijn bovenlichaam wat laten inhalen na 2 jaar.

    Daarom dacht ik aan een push - push - legs - upper routine. Wat extra volume voor het bovenlichaam en de mogelijkheid voor mijn zwakke punt (armen en achterkant schouders) wat meer aandacht te geven. Iemand die andere opties voorstelt?
     
  2. Kevin95

    Kevin95 Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.505
    Leuk Bevonden:
    572
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    1.576.961
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    Als je het bij vier keer per week wilt houden zou ik inderdaad iets in die richting doen. Zou wel benen en pull zo ver mogelijk uit elkaar te plaatsen vanwege overlappende spiergroepen.
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie