Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Trainingsschema upper-lower [Tips?]

Discussie in 'Vrouwen Bodybuilding en Fitness' gestart door Soof93, 19 jul 2017.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Soof93

    Soof93 Novice Topic Starter

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    53kg
    Hallo allemaal,

    Ik ben onlangs na een jaar 'pauze' weer begonnen met krachttraining en wou graag jullie mening over het volgende schema. Ik train 4 dagen per week (doel: mn vetpercentage verlagen, later spieropbouw). Mijn voedingsschema is even kort door de bocht 1300-1400kcal (+/- 500 onder onderhoud, in het weekend meestal 1 dag op of iets boven onderhoud) en 1,5-2g eiwitten. Ik kan alleen ma-do trainen en volg nu een upper-lower body split. Oefeningen wisselend 4 sets (compound) tot 3 sets (isolatie) en 8-12 reps.

    UPP1
    Bentover barbell row
    Bench press
    Latt pull down
    Dumbell shoulder press
    Dumbell row
    SS tricep extensions
    Dumbell flyes
    Straight arm pull down
    SS triceps pull down
    Dumbell front raise

    LEG1
    Squat
    Romanian deadlift
    Buik
    Hip thrust
    Leg extensions
    Buik
    Leg curl
    Buik
    Leg press

    UPP2
    Bench press
    Bent over barbell row
    Incline dumbell press
    SS bicep curls
    Close grip seated cable row
    Dumbell lateral raise
    SS hammer curls
    Dumbell rear raise
    Cable cross-overs
    Upright row

    LEG2 (misschien dat ik deze nog aanpas met andere oefeningen)
    Squat
    Romanian deadlift
    Buik
    Hip thrust
    Leg extensions
    Buik
    Leg curl
    Buik
    Leg press


    Ik hoor graag jullie advies!
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2017

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie