XXL Nutrition

trainingsschema veranderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peperkamp

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2003
Berichten
10
Waardering
0
wie kan mij helpen mij schema zo te veranderen zodat ik het optimale eruit kan halen.

(1e week)
Maandag: borst
dinsdag: rug schouders
woensdag: rust
donderdag: biceps, triceps
vrijdag: borst. (zo ga ik de keer daarop beginnen waar ik vrijdags ben
gestopt).

Dus...
(2e week)
maandag: rug schouders
dinsdag: biceps, triceps
woensdag: rust
donderdag: borst
vrijdag: rug schouders.

enz.
 
Laatst bewerkt:
Waar zijn uw benen?????
 
Peperkamp zei:
wie kan mij helpen mij schema zo te veranderen zodat ik het optimale eruit kan halen.

traint misschien eerst uw benen voor algemene groei te bevorderen?
 
Tis beter dat je ook de oefeningen erbij zet..
Ik zie dat je ook je benen niet traint, wat je toch wel moet doen

Dus ik zou het veranderen in:

Maandag: Borst
dinsdag: Rug schouders
woensdag: rust
donderdag: Benen
vrijdag: biceps, triceps

Ik zou zelf geen schouders meer kunnen doen na de rug, maar als het voor jou werkt..de schouders opsplitsen zou dan een optie voor je zijn
 
Lees jij de antwoorden op je post niet waarin we raad gaven over biceps trainen. SQUATTEN MAN en vlug een beetje.
Anders kom ik je in Zetten persoonlijk het huis uit sleruren :p.
Geen wonder dat je niet groeit daar.. benen trainen is de beste boost voor algehele groei die er is.
Bovendien meen ik gezien te hebben dat je de hele dag brood eet.. zou maar eens meer eiwit en minder van die nutteloze KH eten :p

Espi
 
Esperantisto zei:
Bovendien meen ik gezien te hebben dat je de hele dag brood eet.. zou maar eens meer eiwit en minder van die nutteloze KH eten :p

Espi

heh, hebde die thread ook gelezen? :)
 
Mijn benen train ik niet, omdat ik drie keer in de week voetbal.
En ik eet niet alleen maar brood ik heb ook eiwitten die ik elke dag 1 of 2 keer per dag inneem.

rug en schouders gaat wel redelijk samen, maar ik doe voor de rug maar drie oefeningen & voor de schouders doe ik er vier.
 
en de squat ga ik ook eens proberen.
Thanks mate.
 
Peperkamp zei:
Mijn benen train ik niet, omdat ik drie keer in de week voetbal.
En ik eet niet alleen maar brood ik heb ook eiwitten die ik elke dag 1 of 2 keer per dag inneem.

rug en schouders gaat wel redelijk samen, maar ik doe voor de rug maar drie oefeningen & voor de schouders doe ik er vier.

Bodybuilding benen is nog iets anders dan voetbal benen.

0.8gr eiwitten eten per kg VVM. 1of 2keer per dag eiwitten innemen klinkt belachelijk weinig.
 
Is dat advies? Je vergist je dan met de Amerikaanse adviezen . Voor imperialistische ponden van 450g is het advies 0,8-1 gram eiwit per pond.
Zou nog eerder op 3 gram eiwit/kg VVM gaan zitten.

Voetbal training is cardio, onvergelijkbaar met benen-KT. Wel belangrijk dus dat je de benen traint op een dag dat je er met voetballen geen last van hebt. Bijv dag na voetbaltraining.

Espi
 
Esperantisto zei:
Is dat advies? Je vergist je dan met de Amerikaanse adviezen . Voor imperialistische ponden van 450g is het advies 0,8-1 gram eiwit per pond.
Zou nog eerder op 3 gram eiwit/kg VVM gaan zitten.

Voetbal training is cardio, onvergelijkbaar met benen-KT. Wel belangrijk dus dat je de benen traint op een dag dat je er met voetballen geen last van hebt. Bijv dag na voetbaltraining.

Espi

Nee ik vergis mij met de dextrose adviezen :p

't is inderdaad 2.2g/VVM (ik zit zelf over de 3g/VVM)

moet hier ewa meer opletten :s Maar ik zit hier op't werk, veel dingen tegelijk te doen, kan mij hier soms eens verspreken ;-)
 
Peperkamp zei:
Mijn benen train ik niet, omdat ik drie keer in de week voetbal.
En ik eet niet alleen maar brood ik heb ook eiwitten die ik elke dag 1 of 2 keer per dag inneem.

rug en schouders gaat wel redelijk samen, maar ik doe voor de rug maar drie oefeningen & voor de schouders doe ik er vier.

Als je al meer oefeningen doet voor de rug dan de schouders, vrees ik dat je hele trainingsschema een grote opkuis kan gebruiken. Heb je het volume van je rug al eens vergeleken met dat van je schouders ? Misschien beter dus je hele schema eens posten, met oefeningen en aantal sets.
 
Back
Naar boven