MuscleMeat

trainingsschema

Bezoekers in dit topic

scholten

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
19 okt 2003
Berichten
258
Waardering
0
ma:borst,schouders,triseps,buik di :rug,biseps,benen,buik do:borst,schouders,triseps,buik za:rug,biseps,benen,buik is dit een goed schema of is dit teveel ik ben hier 1.5 uur per dag mee bezig er zit volgens mij wel genoeg rust tussen de spiergroepen
 
Tja denk dat je beter eerst eens wat schema’s kunt gaan opzoeken op dit board.

Zal je een paar tips geven, want dit lijkt nergens op vind ik.

1. Train nooit langer dan 45 a 60 min. Tenzij je met ze tweeën bent.
2. Train alles in groepen dus een grote spiergroep per dag: borst, rug, benen, enz. en een kleine spiergroep erbij biceps, triceps, enz.
3. Train 2 x per week je buik(vindt ik het lekkerst) kan je ook nog verdelen in boven en onder.
4. Train elke spiergroep een keer per week.
 
je bent lijkt mij echt een niewbie dus:
- doe 2x per week een full body routine
bijv. squats
leg curl
bent over bb rows
bench press
milatary press
french press
bb curls
donkey calf raises
seated wrist curl
roman chair crunches
alles voor 3 sets, met goede vorm, full rom
- na eem paar maanden getraind te hebben en een goede basis opgebouwd te hebben dan zou ik alles gaan splitsen etc.
- hou je bij de keuze van de oefeningen bij de compounds
- eet 6-8 maaltijden per dag, geen junk maar proteine rijke dingen en let goed op dat je ook genoeg koolhydraten binnen krijgt.
- drink minimaal 2.5 liter water per dag
- train niet langer dan 55minuten zoals eerder vermeld
- let niet zoveel op gewicht in het begin maar let vooral op goede vorm!!!
- krij genoeg rust!!!
doe dit alles goed en zit je dan onderweg naar je doel. hoop dat dit helpt
peace
j
 
wesley01 zei:
1. Train nooit langer dan 45 a 60 min. Tenzij je met ze tweeën bent.


Waarom mag je met zijn tweeën wel langer dan 60 min. trainen ???
 
denysis zei:
Waarom mag je met zijn tweeën wel langer dan 60 min. trainen ???


Tja ik formuleer het misschien een beetje verkeerd, laat ik het zo zeggen met zijn tweeën red je het gewoon niet in 45 min.

Tenminste ik red het nooit als we met zijn tweeën trainen, meestal wordt het dan zoon 90 min.

Maar trainen met zijn tweeën is veel prettiger dan in je eentje zowel hulp, als het aanmoedigen en het zeggen dat je een mietje bent als je het niet redt.
 
wesley01 zei:
Tja ik formuleer het misschien een beetje verkeerd, laat ik het zo zeggen met zijn tweeën red je het gewoon niet in 45 min.

Tenminste ik red het nooit als we met zijn tweeën trainen, meestal wordt het dan zoon 90 min.

Maar trainen met zijn tweeën is veel prettiger dan in je eentje zowel hulp, als het aanmoedigen en het zeggen dat je een mietje bent als je het niet redt.

Met twee trainen rox.

Ik train ook altijd langer dan 1u, meestal 90min, is niet te doen als je met twee traint op 45min.

gisteren 16sets armen & 6 sets schouders gedaan op 75min, en we trainen altijd door!

mvg.
 
ik heb een boek in huis waar het weer anders in staat.daar staat 2keer in de week alle spiergroepen een gesplitst basisprogramma (dit boek heet:een mooier lichaam door bodybuilding geschreven door frank&christine zane) mischien kent iemand dit boek? maar zo kom ik aan dit programma het lijkt mij niet zo slechT?of is dit de laatste jaren bewezen dat je alle spiergroepen een keer per week moet trainen.het zou mooi zijn als iemand mij hier andwoord op zou kunnen geven
 
Back
Naar boven