MuscleMeat

trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eskeboy

Cool Novice
Lid geworden
1 mei 2011
Berichten
196
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hallo, ik ben Tom, 17 jaar en 68 kg, sinds kort doe ik powertraining met het doel om wat mooier gevormde spieren (eigelijk wil ik gwn dikkel bollen :D) te krijgen. Hiervoor heb ik voetbal gedaan, tot 2 weken geleden trainde ik enkel conditie en dat is toch aardig gelukt (VO2 max van 66.5 ml/kg/min).

Ik heb eerst 2 weken op een voorlopig schema getraind en heb het nu wat aangepast naar wat ik kan doen in de praktijk.

Dus alle tips en opmerkingen zijn welkom :)

mvg

Tom.

ps. ik doe alle oefeningen 4x8


2e schema.docx


-bewerkt-

heb het bestand via zo een site online gezet omdat de site geen .docx accept ofzo, sorry voor het wachten en reclame enzo ;)
 
Laatst bewerkt:
fitness forum

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
iemand ?
 
Gewoon vreten en een fatsoenlijk schema bouwen. 2 dagen achter elkaar slaat nergens op.
Verder te veel oefeningen per groep. Tenminste dat denk ik want ik wordt niet echt wijs uit je animated plaatjes kermis.
 
vo2 max is de maximaal volume 02 dat iemand kan opnemen per minut , per kg lichaamsgewicht. 02 toevoer maar de spieren is vooral belangrijk bij aërobe inspanningen (loopnummers boven de 10 minuten enzo). En bedankt voor de comment ik zal er rekening mee houden bij en .
 
Back
Naar boven