XXL Nutrition

Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

bruggeboy

Novice
15 jaar lid
Lid sinds
18 okt 2002
Berichten
8
Waardering
0
Hallo,
ik train al een tijdje maar nu met een nieuw programma
wat vinden jullie hiervan ?

Maandag : Borstspieren ( 6 oefeningen, 3 herhalingen)
Buikspieren

Dinsdag : Biceps ( 6 oefeningen, 3 herhalingen )
Triceps ( 3 oefeningen, 3 herhalingen )
Buikspieren

Woensdag : Schouders ( 3 oefeningen , 3 herhalingen )
Rug ( 3 oefeningen, 3 herhalingen )
Buikspieren

Donderdag : Beenspieren ( 6 oefeningen , 3 herhalingen )
Buikspieren

Vrijdag : Borstspieren ( 6 oefeningen, 3 herhalingen )
Buikspieren

Zaterdag en zondag rust.

Wat denk je hiervan ?

Ps : ik eet veel fruit

Gelieve mij hierbij te helpen, doei.:D
 
3 herhalingen... bedoel je 3 reeksen zeker?

trouwens, we zouden ook graag willen weten wat je hoofddoel is uiteindelijk :)
 
Ik vind dat je borst en benen wel mag terugbrengen naar 4 oefeningen.Ikzelf ben een voorstander om naar 2 dagen trainen 1 dag rust te nemen,dus niet 4 dagen achter elkaar.
 
Originally posted by bruggeboy


Dinsdag : Biceps ( 6 oefeningen, 3 herhalingen )
Triceps ( 3 oefeningen, 3 herhalingen )


Volgens mij te veel oefeningen en wat bedoel je precies met 3 herhalingen ??? Bedoel je maar drie herhalingen per oefening of elke oefening 3 x doen.

Biceps is een kleinere spiergroep als triceps dus verhouding 6 en 3 oefeningen klop niet.

Post ff wat duidelijker hoeveel sets en herhalingen je per oefening doe. ;)


Groeten Bigboy25.
 
Originally posted by bruggeboy
Hallo,
ik train al een tijdje maar nu met een nieuw programma
wat vinden jullie hiervan ?

Maandag : Borstspieren ( 6 oefeningen, 3 herhalingen)
Buikspieren

Dinsdag : Biceps ( 6 oefeningen, 3 herhalingen )
Triceps ( 3 oefeningen, 3 herhalingen )
Buikspieren

Woensdag : Schouders ( 3 oefeningen , 3 herhalingen )
Rug ( 3 oefeningen, 3 herhalingen )
Buikspieren

Donderdag : Beenspieren ( 6 oefeningen , 3 herhalingen )
Buikspieren

Vrijdag : Borstspieren ( 6 oefeningen, 3 herhalingen )
Buikspieren

Zaterdag en zondag rust.

Wat denk je hiervan ?

Ps : ik eet veel fruit

Gelieve mij hierbij te helpen, doei.:D

Waarom train je iedere dag buik??
Borst 2 keer in de week?
Waarom zoveel borstoefeningen?
Zou dit naar 4 oefeningen terug brengen (bijv: 2 drukoefeningen(1 schuin, 1 vlak) en 2 fly bewegingen)
(vermoed dat je borst achterligt, maar dit herstel je niet door hier extra veel te voor gaan doen.)
Zou voor biceps ook maar 3 oefeningen gaan doen.
Weet niet welke oefeningen je voor je rug doet, maar 3 vind ik persoonlijk erg weining. Minimaal 4 oefeningen vind ik!
Fruit is wel goed voor je, maar ik zou me eerder druk maken over mijn proteine inname.

Succes.
 
Originally posted by bruggeboy

Ps : ik eet veel fruit

Gelieve mij hierbij te helpen, doei.:D


Lees dit eens door.



Fructose: The Ideal Carbohydrate Source For Gaining Fat

[Link niet meer beschikbaar]



Fruitless Dieting: More On Why Fruit Turns To Body Fat


[Link niet meer beschikbaar]


Fruit and Your Diet

[Link niet meer beschikbaar]






[Link niet meer beschikbaar]
 
antwoord

Originally posted by Spike
3 herhalingen... bedoel je 3 reeksen zeker?

trouwens, we zouden ook graag willen weten wat je hoofddoel is uiteindelijk :)

Mijn hoofddoel is massa bijkrijgen, mooi lichaam, borstspieren, wasbordje, armspieren en mooie rug en schouders en stevige benen.

Ik zoek echt heel goed programma. Vind je 3 reeksen van 3 sets per spiergroep niet weinig ? Heb je na 15 minuten met heel je spiergroep gedaan ?

Ik zoek ook een voedingshulpmiddel.
 
Re: antwoord

Originally posted by bruggeboy


Mijn hoofddoel is massa bijkrijgen, mooi lichaam, borstspieren, wasbordje, armspieren en mooie rug en schouders en stevige benen.

Ik zoek echt heel goed programma. Vind je 3 reeksen van 3 sets per spiergroep niet weinig ? Heb je na 15 minuten met heel je spiergroep gedaan ?

Ik zoek ook een voedingshulpmiddel.

na 15min? doe jij je sets non stop achter mekaar ofzo ???
9sets bv? tussen elke set 1min rust zeker, is al 8min. Hoewel ik 1 minuut rust tussen de sets nog weinig vind. Ik vind 2-3 min zelf wat fijner, en 3-5 min tussen verschillende oefeningen. Maargoed...

Meer dan 9-12 sets(afhankelijk per spiergroep) is in mijn ogen bij een gewoon schema gewoon overtrainen. Meer is in dit geval niet beter.
Ik zou overigens eerst je gewone voeding s op orde stellen voor je supplementen neemt. Ja multivit/min en extra vit.c en lijnzaadolie kan/moet wel, maar ik zou verder t geld nog een poosje in mn zak houden hoor.

Gewoon goed eten, en je concentreren op de zware samengestelde massa-oefeningen: Squat, deadlift, bp, barbellrow etc.
 
Laatst bewerkt:
Kan je niet beter 2 dagen trainen 1 dag rust en dan weer 2 dagen trainen en dan bijv weekend ook rust..

Beter voor je lichaam en je spieren groeien dan beter ipv dat ze 5 dagen achter elkaar moeten..
 
Back
Naar boven