XXL Nutrition

Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

nielsvt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2009
Berichten
30
Waardering
1
Heej,

Ben sinds kort weer begonnen in de sportschool na 1,5 jaar niet te zijn geweest.
Was voorheen vrij fanatiek, en deed toen een 3 split schema.

Ben nu weer begonnen met een 2 split schema.

A: Benen, Bicep, Tricep, Buik
B: Borst, Rug, Schouders, Buik

Ik ga elke maandag, woensdag en vrijdag, dus de 1e week doe ik A B A en de week er op B A B.
De eerste weken nog met vrijwel geen gewicht om de coördinatie weer een beetje op orde te krijgen.

Nu fiets ik hierbij ook nog op dinsdag zo'n 50km naar me werk, en op zaterdag of zondag mountainbike ik zo'n 2 a 3 uurtjes.

Over een aantal weken wil ik op donderdag ook nog een half uurtje/uurtje baantjes gaan zwemmen.

Kan ik mijn lichaam hiermee overbelasten? Zo ja, hoe kan ik mijn sportschool schema dan het beste aanpassen zodat ik wel kan blijven fietsen/zwemmen? Ik denk dat 2 x per week me benen in de sportschool trainen namelijk te veel is aangezien ik die met het fietsen ook al train.
 
Ik weet niet wat jou lichaam aan kan. Maar dit zou zeker niet overbelastend zijn voor je benen of lichaam. Maar persoonlijk zou ik benen met al dat fietsen altijd 1 keer per week pakken. Zelf train ik 5/6 keer per week. Zorg wel dat je genoeg slaapt en eet. Succes
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven