AndroidHealthClinic

Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

nuet

Novice
Lid geworden
25 nov 2019
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Ik ga sinds 7 weken naar de sportschool. Ik bulk nu al een tijdje en ben inmiddels al ongv. 4-6 kg aangekomen. Heb eerder een post gedaan over mijn etensschema en deze een beetje verbeterd. Dus mijn voeding zit goed. Ik merk dat ik al wat breder ben geworden. Helaas geen foto's van week 1 genomen. Naast het feit dat mijn voeding goed zit twijfel ik over mijn trainingsschema, ik heb het gevoel dat ik meer kan bereiken met een ander aangepast schema. Of misschien moet ik wel wat meer geduld hebben. :eyes:

Elke oefening doe ik 3 sets, 10 reps. De oefeningen hieronder zijn niet echt op volgorde, begin meestal eerst met de compound oefeningen.


  • Crosstrainer [10 min.]

  • Bench Press
  • Incline Dumbell Press
  • Dumbell Press
  • Incline Dumbell Fly
  • Cable Fly

  • Tricep Push Down Rope
  • Lying Tricep Extension
  • Dips
  • Machine Tricep Cable

Rowing Machine [10 min.]

  • Half Deadlift
  • Seated Cable Row
  • Straight Arm Pulldown
  • Lat Pulldown
  • Triangle Pulldown

  • Barbell Curl
  • Hammer Curl
  • Cable Curl Rope
  • Cable Curl Handles

  • Fietstrainer

  • Leg Press
  • Back Squat
  • Leg Extension
  • Dumbbell Lunge
  • Calf Raise Smith Machine

  • Shoulder Cable Pull
  • Dumbell Press Seated
  • Weight Front Raise
  • Dumbell Lateral Raise

Donderdag doe ik weer hetzelfde als maandag en vrijdag hetzelfde als dinsdag.
Op maandag, woensdag en vrijdag doe ik thuis nog oefeningen voor mijn buik, dit duurt meestal 15 minuutjes.

  • Situps
  • Planks
  • Side planks
  • Ab rollouts
  • Leg raises
  • Hanging leg raise
  • Side bends

Als jullie tips hebben hoor ik ze graag.

Bedankt,


Mvg Teun
 
Laatst bewerkt:
Als je massa aan wil zetten haal dan je cardio eruit , gok dat het je warming up is maar dan kun je beter wat mobiliteits oefeningen doen .

Over je voeding : die is op orde zeg je , 4-6 kg aankomen in 7 weken is veel en zal relatief veel vet zijn gok ik .
 
Als je massa aan wil zetten haal dan je cardio eruit , gok dat het je warming up is maar dan kun je beter wat mobiliteits oefeningen doen .
???
Dit advies kan ik me niet goed in vinden. Ik neem aan dat dit warming-up is. In mijn ogen is daar niks mis mee. Misschien kan het iets korter, maar als ik koud de sportschool binnenloop (lees: met de auto ben gekomen i.p.v. de fiets), pak ik altijd 5-10 min cardio als algemene warming-up.
 
Mijn doel is groter worden. Gewoon kwestie van geduld hebben en lekker door blijven eten en trainen dus? Het schema is dus prima te doen?


Bedankt,

Mvg Teun
 
Waarom een split en waarom maar 1 x benen? Benen zijn je grootste spiergroep

Je kan mogelijk meer halen uit een gedegen fullbody als je net een beginner bent.
 
Back
Naar boven