MuscleMeat

Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

JasonK

Novice
Lid geworden
14 nov 2023
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
110kg
  • Hoelang je traint ik train nu weer een maand of 3, heb wel al langer ervaring maar helaas met tussen stops
  • Wat je doel is Massa
  • Waar je prioriteiten liggen overal,
  • Beschikbare apparatuur Gym met basis apparaten en dumbells
  • Beschikbare tijd 3 dagen, lijkt me zeker genoeg als beginner
Hi ik ben nieuw op deze forum, en ben benieuwd wat jullie van mijn schema vinden.

Ik ben 27 jaar 1,85 110kg, ik hoor het graag

Push dag
IMG_3042.png
IMG_3043.png

Pull dag

IMG_3044.png
IMG_3045.png

Benen

IMG_3046.png
IMG_3047.png

Zou je niet beter full body gaan doen als je maar drie dagen hebt? Of eventueel UB/LB/FB.

PPL is niet de beste keuze in dit geval volgens mij.

Veel stretch ook. Zit daar een gedachte achter?

Veel stretch ook. Zit daar een gedachte achter?
Eigenlijk puur omdat ik het fijn vind, en omdat ik mezelf vrij “vast” voel zitten. Heb alle stretch oefeningen sinds vorige week er bij gegooid

Eigenlijk puur omdat ik het fijn vind, en omdat ik mezelf vrij “vast” voel zitten. Heb alle stretch oefeningen sinds vorige week er bij gegooid
Vast als in verminderde mobiliteit? Of vast als in sierknopen?

Vast als in verminderde mobiliteit? Of vast als in sierknopen?
Ik denk mobiliteit, “vast” zittende nek en rug. En niet echt lenig zoals voorheen, vooral in de benen

Ik denk mobiliteit, “vast” zittende nek en rug. En niet echt lenig zoals voorheen, vooral in de benen
Probeer de app GoWod eens. Dan kan je testen hoe het met je mobiliteit gesteld is, en krijg je - waar nodig oefeningen waar je wat aan hebt. Imo is stretchen in de meeste gevallen zwaar overgewaardeerd

In principe heb je dus dit:

Dag 1:
3x borst
3x schouders
3x triceps

Dag 2:
6x rug
2x biceps

Dag 3:
6x benen

(Even handiger het zo neer te zetten).

Welke 3 dagen train je? Als er steeds een rustdag tussen zit is fullbody beter imo, of misschien UB/LB/FB.

Stretchen is prima als je dat wilt, als het niet nodig is dan kun je de extra tijd die je over hebt steken in de krachttraining, maar als je de tijd hebt en je krachttraining is goed, dan kan stretchen prima als het je geen kwaad doet.

Lees de sticky's hier eens door en neem een bewezen (fullbody)schema als je maar 3 dagen hebt.
Als je 110kg weegt en nog maar 3 maanden traint denkik dat je doel niet 'massa' is maar 'vet verliezen'.

Back
Naar boven