XXL Nutrition

Trainingsspullen te koop. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

At Robbertje: had een plan maar dat is mislukt, gaat dus niet door....
Succes met de verkoop, genoeg interesse denk ik zo.
 
Potverdomme, weeral zo'n topic. Waarom was dit er niet 2 maanden geleden toen ik mijn shizzle ging aanschaffen. :mad:
 
Dat halter is het halter van helisport of ergens anders vandaan?
 
Potverdomme, weeral zo'n topic. Waarom was dit er niet 2 maanden geleden toen ik mijn shizzle ging aanschaffen. :mad:

Ik had net hetzelfde toen ik mijn zooi aankocht

Ik heb wel interesse in de dikke barbel, farmers en wat schijven
 
Zijn die 50mm dumbbell bars al verkocht?

Anders heb ik wel interesse. Kom ik wel langs om ze op te halen.

Als kan wil ik ook 4 rubberen schijfjes van 5kg erbij kopen. Check je pm! ;)
 
Laatst bewerkt:
ruben als je daar langs gaat neem mij de coc's mee dan geef ik je geld ;)
 
je bent een schatje (K) is dat oke voor jou robert ?
 
then we got ourselves a deal
 
Heb je nog 2 (of meer) schijven van 20kg? En de fatbar? Daar heb ik wel interresse in.
 
Ja, ik heb nog 2 schijven van 20kg te koop. Die fatbar is er ook nog, maar dat is wel een zelfgemaakte.
 
Ga je weer in de sportschool trainen of kap je helemaal? Zou het zelf niet zo snel meer verkopen als ik eenmaal een home-gym had, weet natuurlijk niet hoe erg die geldprobs zijn/waren...
 
wat heb je nog liggen op het moment?
 
Ik heb de beginpost net aangepast.
 
Ja, ik heb nog 2 schijven van 20kg te koop. Die fatbar is er ook nog, maar dat is wel een zelfgemaakte.

Nice, heb je toevallig een foto van die fatbar? En wat weegt die ongeveer? Ik heb namelijk serieus interresse, plus kans dat ik ze dan zondag kom ophalen als alles door gaat. En als dat jou uitkomt natuurlijk! :)

trouwens ik neem aan dat er op die platen geen roestvlekker zitten!? ;)
 
Haast je maar, want ik ga straks langs en misschien neem ik ze wel mee :devil::evil2:
 
Back
Naar boven