- Waardering
- 25
Nu ik met HST bezig ben, heb ik een vaste trainingsvolgorde...
Ik begin altijd met de zware basisoefeningen en werk dan door tot ik met de buikspieroefeningen eindig. Om tijd te besparen doe ik dat ook in superset-uitvoering.
nu:
Squat met Roemeense deadlift (quads-gluteus/hams-rug-gluteus)
staand kuiten
decline db drukken met chin-up (borst - rug)
shrug met lateral raise, front raise , 8-jes en upright row (traps -schouders)
biceps curl - triceps extension
abdominal machine - wood chop (rechte buikspier - schuine bsp & TvA)
Is er enige reden om het om te keren?
Als ik de grote '3' gedaan heb (borst-rug-benen) dan zit ik eigenlijk wel zo'n beetje doorheen. Afhankelijk van wanneer ik de laatste keer getraind heb, moet ik me er dan met zo'n 'thuisgebrouwen' wei-KH drankje doorheen slepen.
Iemand met vergelijkbare ervaring? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het glycogeengehalte te verhogen anders lukt het lijnen niet zo goed.. maar ik vroeg het me ook gewoon af ivm opwarmen en zo. Het is wel zo dat ik alle oefeningen zonder speciale opwarming doe, met uitzondering van de squat die ik eerst 15x doe met alleen de staaf ook om de beweging er een beetje in te krijgen..
Espi
Ik begin altijd met de zware basisoefeningen en werk dan door tot ik met de buikspieroefeningen eindig. Om tijd te besparen doe ik dat ook in superset-uitvoering.
nu:
Squat met Roemeense deadlift (quads-gluteus/hams-rug-gluteus)
staand kuiten
decline db drukken met chin-up (borst - rug)
shrug met lateral raise, front raise , 8-jes en upright row (traps -schouders)
biceps curl - triceps extension
abdominal machine - wood chop (rechte buikspier - schuine bsp & TvA)
Is er enige reden om het om te keren?
Als ik de grote '3' gedaan heb (borst-rug-benen) dan zit ik eigenlijk wel zo'n beetje doorheen. Afhankelijk van wanneer ik de laatste keer getraind heb, moet ik me er dan met zo'n 'thuisgebrouwen' wei-KH drankje doorheen slepen.
Iemand met vergelijkbare ervaring? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het glycogeengehalte te verhogen anders lukt het lijnen niet zo goed.. maar ik vroeg het me ook gewoon af ivm opwarmen en zo. Het is wel zo dat ik alle oefeningen zonder speciale opwarming doe, met uitzondering van de squat die ik eerst 15x doe met alleen de staaf ook om de beweging er een beetje in te krijgen..
Espi