XXL Nutrition

traint er iemand bij een ''fit for free'' sportschool? of kent het ofzo...

Bezoekers in dit topic

HCNR1

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
470
Waardering
0
De gym waar ik nu train is van de week overgenomen door deze keten :( ben bang dat het nu echt zo'n k*tte health gym gaat worden....dumbbells tot 30kg, technogym crap....enz. je kent die zooi wel

iemand die bij een van de andere vestigingen traint en wat info heb of ik alvast een andere gym kan gaan opzoeken of dat het wel mee valt hoe k*t ze zijn?
 
lol ga alvast maar wat anders zoeken...
 
Ze willen ''bodybuilding'' voorkomen in die scholen...Dusja:rolleyes:
Ik zou er niet kunnen trainen...
 
ik ken de manager van die keten ... Ga maar wat anders zoeken (het wordt een healthcentre geloof me ....
 
Ik zou zeggen, in de fik met die handel!!
 
wel grappig dat het Fit for Free heet maar dat je er wel voor moet betalen...
 
wel grappig dat het Fit for Free heet maar dat je er wel voor moet betalen...

Ik denk dat ze meer bedoelen dat je fit word zonder met de gewichten te hoeven zeulen, want die zijn er immers niet.
Lekker op de loopband en een sonja bakker dieet, stelletje achterlijken, wie opent een nieuwe hardcore school?!
 
hehehe ik ga er zoiezo nog wel een maandje blijven, eff zwaar rellen daar :D dumbbells smijten hard schreeuwen, zweten, enkel in hardcore tanktops rondlopen en ecto's uitlachen.



alhoewel ik het vooroordeel dan wel extreem bevestig :D
 
Een oud-collega van me traint bij fit for free. Geloof me, ga snel wat anders zoeken. Geen squatrek, geen losse barbells (dus ook geen benchpress rek), dumbbells tot 30kg etc.
 
wtf man, dat is wel zeer extreem.... geen bench, geen squat
 
peoples zei:
wel grappig dat het Fit for Free heet maar dat je er wel voor moet betalen...

Vond ik destijds ook van de 'free record shop'. Moet je helaas ook betalen voor je CD's :D
 
De gym waar ik nu train is van de week overgenomen door deze keten :( ben bang dat het nu echt zo'n k*tte health gym gaat worden....dumbbells tot 30kg, technogym crap....enz. je kent die zooi wel

iemand die bij een van de andere vestigingen traint en wat info heb of ik alvast een andere gym kan gaan opzoeken of dat het wel mee valt hoe k*t ze zijn?

Klinkt toch wel goed;)....bij ons gaan de dumbbells maar tot 26 kg:eek::(
en dat terwijl de eigenaar niet eens anti bb is:o.
 
De gym waar ik nu train is van de week overgenomen door deze keten :( ben bang dat het nu echt zo'n k*tte health gym gaat worden....dumbbells tot 30kg, technogym crap....enz. je kent die zooi wel

iemand die bij een van de andere vestigingen traint en wat info heb of ik alvast een andere gym kan gaan opzoeken of dat het wel mee valt hoe k*t ze zijn?

Ik zit bij Fit for Free, voor een tientje in de maand. Het is heel veel afvalapparaten en isolatie, ook circuittraining; ook wel een flinke krachthoek met handhaltertjes, waar je ook kan dippen en chinnen, maar niet voor het echte zware werk. Toevallig zijn er net nieuwe spullen binnengebracht voor squatters en deadlifters, meer bankjes en squatracks en crosscable dingen. Wat stangen betreft houden ze het bij smithrekken, ik heb het idee vanwege de risiko's die aan echte zware losse gewichten verbonden zijn (jazeker, als er een meute fitnessers op de halters losgaat dan heb je ieder avond ongelukken).

Voor mij dus meer dan genoeg, voor massabouw lijkt het me ook redelijk, maar voor de masculiene hardcore krachtfanaten (oh pardon, ik bedoel powerlifters...) onvoldoende.
 
Klinkt toch wel goed;)....bij ons gaan de dumbbells maar tot 26 kg:eek::(
en dat terwijl de eigenaar niet eens anti bb is:o.

Geef hem eens een rot schop dan.... en laat hem als de sodemieter even wat dumbbells aanschaffen.
 
Klinkt toch wel goed;)....bij ons gaan de dumbbells maar tot 26 kg:eek::(
en dat terwijl de eigenaar niet eens anti bb is:o.

Haha erg man, zelfs mijn dumbbells thuis gaan veel verder dan 26 kg :rolleyes:
 
:Dmaar goed dat ze thuis bij mij beginnen met 26 kg:D...het dumbbell werk doe ik dus thuis....:eek::D. Iedere week geef ik wel een signaal dat het iets zwaarder moet kwa dumbbells in de gym...maar helaas gaat het niet zo snel:(.

Verder een goede gym hoor;)...maar die dumbbells he...:o.
 
daar zitten de meeste hier al ver over heen ariane.....
 
Back
Naar boven