AndroidHealthClinic

Transformatie december 2015 - juni 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denis90

Cool Novice
Lid geworden
8 jun 2017
Berichten
179
Waardering
118
Lengte
1m65
Massa
59kg
Vetpercentage
19%
Hierbij wil ik graag mijn transformatie foto's van december 2015 tot nu met jullie delen. Allereerst vind ik het doodeng. Op die eerste foto, voelde ik me totaal niet fijn in mijn eigen lichaam. Toch ben ik blij dat ik deze foto heb. Deze laat mij inzien dat ik wel degelijk progressie boek, ook al loopt dat in mijn hoofd soms nog een beetje achter :)

Er zijn veel ups en downs geweest, en bij sommige dingen moet ik me nou eenmaal neerleggen (bijvoorbeeld een iederwat slap buikvel vol striae na 2 zwangerschappen van +35 kilo) maar overall ben ik blij met waar ik nu sta en wil ik graag nog heel lang doorgaan met krachttraining :flexbiceps:

Bekijk media-item 8773Bekijk media-item 8772
 
Dat is echt een prachtig resultaat!!:bow:
 
Nice!
 
Top goed gedaan!
 
Heel netjes gedaan, al hoewel ik de eerste foto ook erg sexy vind.

Tweede is natuurlijk ook niet om te klagen hoor :eek:, top gedaan!
 
Heel netjes gedaan, al hoewel ik de eerste foto ook erg sexy vind.

Tweede is natuurlijk ook niet om te klagen hoor :eek:, top gedaan!

Thnx :D
 
Precies,

Ik vind de 1e foto ook helemaal niet verkeerd maar kan begrijpen dat je er een paar kilo af wilde hebben.
 
Precies,

Ik vind de 1e foto ook helemaal niet verkeerd maar kan begrijpen dat je er een paar kilo af wilde hebben.

Thnx!!

Het waren vooral de after zwangerschaps kilo's waar ik problemen mee had. Maar gelukkig is het goed gekomen ;)
 
Ag die KG heb je er mooi af gegooid, je kan in iedergeval trots zijn. Het is dat ik een vriendin heb, met of zonder die kg's.

Succes nog verder.
 
Back
Naar boven