XXL Nutrition

Transformatie van BB naar FREAK...

Bezoekers in dit topic

Heel vet, veel zoekwerk zeker. Ik moet trouwens wel zeggen dat veel gasten zichzelf (naar mijn mening) echt hebben verpest zeg. Nasser had een super vet lichaam, nu is ie gewoon idd een freak 1e class. Dat blokkerige gestalte cq figuur van hem. En dat vond ik van meer van die gasten, en wat me opviel...... Wat gebeurd er met hun hoofd, jezus.... Heeft mij wel heel duidelijk gemaakt dat ik nooit zo zou willen worden. Toch een kilo'tje minder, ik ben snel tevreden ;)
 
Ja de evolutie van de koppies spreekt boekdelen :D
 
Wat mij opvalt, is dat dorian best wel klein was op zijn 21e...

Hoe kan het dat ie zon super fysiek zo snel ontwikkelde?

want hij trainbt toch vanaf zijn 18e/19e en ik ben niet erg onder de indruk van die 21 jaar foto...

Zeker niet in vergelijking met de andere fotos
 
Originally posted by capricik
wow zeer motiverend!!!!

om op je signature te komen en met betrekking tot deze topic:

Om een succesvolle bodybuilder te zijn heb je het volgende nodig:

1- Voldoende Kennis
2- Geld
3- Motivatie
4- Geduld

Mis je een van deze, dan zal je nooit je maximale capaciteit bereiken.

genetische aanleg en discipline kan je ook aan je lijstje toevoegen:thumb:

enne Nilsje, vond jij m klein op zn 21e...vind dat best meevallen hoor. als er een knop zou zijn om te ruilen..gegarandeerd dat ik die indruk:D

wie zegt dat die de 1e 2 jaar van zn carriere al zo goed bezig was qua trainen en voeding?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by nilsjei1234
Wat mij opvalt, is dat dorian best wel klein was op zijn 21e...

Hoe kan het dat ie zon super fysiek zo snel ontwikkelde?

want hij trainbt toch vanaf zijn 18e/19e en ik ben niet erg onder de indruk van die 21 jaar foto...

Zeker niet in vergelijking met de andere fotos
Gewoon gigantische aanleg (en met aanleg bedoel ik vooral het reageren op AAS).

Veel bodybuilders die nu mega groot zijn waren net als iedereen niet enorm toen ze nog niet trainen. Onder aanleg verstaan we eerder "het vermogen om te kunnen groeien."
Ze hebben bijv. een goede hoeveelheid receptors en procentueel aardig wat witte spiervezels (meeste groeipotentieel). Of hun genen zitten zo in elkaar dat ze voorbestemd zijn om veel potentieel te hebben. Dat icm flink wat geld, doorzettingsvermogen en hele goede begeleiding maakt van iemand een "freak".
 
sorry maar ik wou dat ik zo groot was op mijn 21ste
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Shawn op jonge leeftijd, kijk vooral naar die armen, die hebben zkr de potentie groot te worden

[Abeelding niet meer beschikbaar]

AAS?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

mooi roze broekje

[Abeelding niet meer beschikbaar]

bijna Freak

[Link niet meer beschikbaar]

Mooie FREAK!!!
 
Die laatste is fake.
 
die van de hulk is vet :D
 
ja die van de hulk is de top!!! Zou die kleur nou nep zijn? Of AAS?! ze hadden beter shawn kunnen vragen voor de hulk 2 die geanimeerde ziet er niet uit!!!
 
dat zal Lee Priest leuk vinden om te horen, het lichaam van de hulk daar is nl gebaseerd op dat van Lee Priest :D
 
Back
Naar boven